Salı, Ekim 31, 2006

YEMEK YAPMAK:)

Beni bilenler bilir; yemek yapmak en büyük zevklerimdendir. Özellikle son birkaç senedir bu işe daha çok zaman ayırır oldum. Herkesin bir deşarj olma yolu vardır ya benimki de sanırım bu; kendimi mutfağa atıp yeni lezzetler yaratma, güzel görünümlü menüler ortaya çıkarma çabası.

Bu hevesim ilk olarak ortaokul yıllarımda başlamıştı. O zaman annem çalıştığı için okuldan döndüğümde mutfak bana kalmış olurdu:).. Ben de bu fırsatı değerlendirip deneme yanılma usulü yemek yapmayı öğrenirdim. O zamanlar fırın kapağını erken açıp kekler mi söndürmedim, makarnayı pişirirken hamur mu etmedim, düşündükçe kendime gülüyorum şimdi:).. Ama yine de çok keyif alırdım o zaman da.

Son bir yıldır da çeşitli arkadaşların yemek tarifleri verdikleri bloglarını keşfettim. Bir blogdan diğerine geçtikçe de yemek bilgime çok şeyler kattım bu zaman zarfında. Çok farklı lezzetler, çok ilginç sunumlar öğrendim. Davet vereceğimiz zaman anneme farklı tarifleri yine bu çeşitli bloglardan bulup verdim.

Eh şimdi de sıra bana geldi. Ben de zaman zaman farklı kaynaklardan bulup denediğim ya da kendim uydurup tutturduğum tarifleri burdan okurlarla paylaşmak istiyorum. Kendi lezzetlerimle farklı renkler katabilirsem okuyucuların bilgilerine ne mutlu bana.. Eminim bu süreçte ben de daha çok şey öğreneceğim..

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home