Çarşamba, Kasım 15, 2006

BİR BLOG DENEMESİ DAHA

İyi ki blogumu açmışım diyorum şimdi. Ne güzel, birçok yeni arkadaşım oldu. Birbirimizin bloglarını ziyaret ediyoruz, tarifler, ipuçları, bilgiler aktarıyoruz. Sevinçlerimizi, sıkıntılarımızı, sorularımızı yine bu yolla birbirimize aktarıp paylaşımlarda bulunuyoruz.

Geçenlerde sevgili Zuhal Yalçın'ın sitesini ziyaret ettiğimde yine muhteşem görünüşlü tariflerle karşılaşmış, en kısa zamanda deneyeceğimi söylemiştim. Dün akşam da onun Çikolatalı Milföy Taneciklerinden yaptım. Ben birkaçına da çekirdeği çıkarılmış birer hurma koydum, o da değişik bir tat oldu gerçekten. Bu güzel ve bir o kadar da pratik tarifini bizlerle paylaştığı için Zuhal Yalçın'a çok teşekkürler ediyorum. Bu leziz tanecikleri herkesin denemesini tavsiye ederim.

İşte benim taneciklerin artistik pozları:)



Aslında arkadaşlarımın sitelerinden denenecek o kadar çok tarif var ki, benim denenecekler listesi bir hayli kabardı:). Biran önce haftasonu gelse de şöyle geniş zamanda deneyebilsem birkaçını daha..

Herkese sevgiler..

Etiketler: ,

8 Comments:

At 15 Kasım 2006 11:10, Anonymous Adsız said...

kristal kelebek,
blogun hayirli olsun canim. Bende bu tarifi sevgili Zuhal Yalcinin sitesinde görmüstüm seninkilerde cok güzel olmus.En kisa zamanda deneyecegim, ellerine saglik.
Sevgiler...

 
At 15 Kasım 2006 11:17, Blogger butterfly said...

Asli'cim çok teşekkür ederim, hem blogumu ziyaretin için hem de güzel dileklerin için.
Tarif gerçekten çok güzel, umarım deneyince sen de beğenirsin.
Sevgiyle kal..

 
At 15 Kasım 2006 11:19, Blogger Unknown said...

Sevgili Butterfly,
Blog sahibi olmak zaman zaman zahmetli olsa da çok zevkli, çok keyifli bir uğraş. Aramız hoşgeldin. Pınar

 
At 15 Kasım 2006 11:42, Blogger butterfly said...

Pınarcım,
Haklısın blog sahibi olmanın zahmetli kısımları var; benim için en zoru zaman sorunu oluyor. Çalışınca akşamları yeni tarifler denemek için zaman ve enerji bulmak bazen güç oluyor (tabi gün ışığı olmadan fotoğraf çekme de cabası) ama dediğin gibi keyfi apayrı.
Sizler gibi arkadaşları tanımak bile herşeye değer.
HOŞBULDUK:)
Sevgiler..

 
At 15 Kasım 2006 16:32, Anonymous Adsız said...

Merhaba, çok güzel görünüyor ellerine sağlık.
www.blogcu.com/pembeli

 
At 15 Kasım 2006 17:34, Blogger butterfly said...

Pembelicim çok teşekkür ederim. Tatları da bir o kadar güzel oluyor, ayrıca çok pratik.
Tatlı krizine birebir:).
Sevgiler..

 
At 21 Kasım 2006 05:12, Blogger ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI said...

Canıııım;))
Tarifi denemiş olmana ve beğenmiş olmana sevindim ellerine sağlık ve afiyet olsun gerçekten hem pratik hem de leziz olyorlar ama bende hurmalısını yapamalıyım merak ettim ;))AYRICA BLOĞUN HARİKA OLMUŞ ARAMIZA HOŞGELDİN;)
SEVGİYLE KAL...

 
At 21 Kasım 2006 10:11, Blogger butterfly said...

Zuhal Hanım çok teşekkür ederim blogumu ziyaretiniz ve güzel dilekleriniz için. Tarifiniz bir harikaydı, hurmalı da çok güzel oldu. Ben de birdahakine fındık ezmeli deneyeceğim.
Ayrıca; HOŞBULDUK:)..Aranızda olmaktan çok mutluyum, bundan sonra nice güzel paylaşımlarda bulunmak dileğiyle diyorum..Sevgiler...
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home