Perşembe, Kasım 02, 2006

BİR FİLM


Dün erkek arkadaşım ve ablalarıyla beraber "Sınav" filmine gittik. Filme gitmeden önce internette okuduğum güzel yorumlar bu filmi seçmede cesaretlendirmişti beni ama yine de tipik gençlik filmlerinden biri olabileceği ihtimali aklıma gelmiyor değildi.
Film başladıktan dakikalar sonra ise çekimleri ve kurgusuyla çok farklı, oyuncularının başarılı performanslarıyla da bir kat daha pekişmiş bir yapıt olduğunu gördük.
"Sınav" genel olarak; aile baskısı, sınav stresi gibi gençliği ilgilendiren temaları esprili ve eğlenceli bir üslupla anlatırken aynı zamanda düşündürmeyi ve duygu yoğunluğu sağlamayı da çok güzel başarmış bence.
Kahkahalarla izlemeye başladığımız filmden gözlerim dolu dolu çıktım ben. Bu yönüyle favori film listemde yer alan "Babam ve Oğlum"a da benzettim diyebilirim.
Özellikle İsmail Hacıoğlu'nun oyunculuk performansı beni çok etkiledi. Zaten sanki her oyuncu rolü için yaratılmış gibi oynuyordu, bu da filmin ayrı bir başarısı bence.
Sonuç olarak güzel bir seçim yaptığımız için ayrıca mutlu oldum dün akşam. Yoğun bir iş günü akşamımı bu filmle değerlendirmek isabetli bir karar olmuş.
Zaten son birkaç yıldır sinemaya, yabancı filmler için gitmekten ziyade Türk filmlerini tercih ediyorum ben .Çünkü Türk Sineması şimdi, eskiye nazaran çok farklı temalar, gelişmiş görsel efektler ve usta oyunculuklarla donatılmış birçok örneğe sahip ve her yıl niceleri ekleniyor.
Bir sinema akşamının özeti işte böyleydi:).

Etiketler:

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home