Pazar, Ocak 28, 2007

BEN DE MİMLENDİM:)

Bugün interneti açıp sitemdeki yorumları okuyunca çok hoş bir sürprizle karşılaştım; sevgili arkadaşım, Aintab Sofrası blogunun sahibi Nailecim beni “mim”lemiş. Önce bu mimleme nasıl bir şey acaba diye düşünüp araştırınca çok hoş bir bloglararası oyun olduğunu öğrendim. Oyunda mimlenen kişi birkaç maddeyle kendi hakkında bilinmeyenleri, daha önce bahsetmediklerini anlatıyor. Yani, kendimizi daha iyi tanıtma ve arkadaşlarımız hakkında daha çok şey öğrenmek adına çok güzel bir oyun bu.
Sevgili Naileciğime bana verdiği değer ve beni mimledikleri listesine eklediği için burdan çok çok teşekkür ediyorum.
Ve gelelim benim hakkımda kıyıda köşede kalmış, blogumda pek bahsetmediğim yanlarıma..

- İki buçuk senedir makine mühendisiyim. Genelde mesleğimi söylediğim insanların çoğundan gelen “bayanlar için zor bir meslek değil mi?”, “bu bölümü isteyerek mi seçtin?” tarzı sorulara verdiğim cevap şöyle “makine mühendisliğini isteyerek seçtim, aslında bu, ilkokuldan beri düşündüğüm tek meslekti, bunda baba mesleği olmasının payı büyük” ayrıca “severek yaptığım için mesleğim bana hiç zor gelmiyor”.
- Makine mühendisi olmasaydım severek yapacağım diğer meslek “aşçılık” olurdu (pek alakalı meslekler değil ama gerçek düşüncem bu:))
- En büyük hayallerimden biri; ileride küçük de olsa bir cafe sahibi olmak ve orda kendi kurabiyelerimi ve keklerimi insanlara tattırabilmek.
- Beni yemek yapmak kadar rahatlatan bir başka uğraşım yağlı boya resim yapmak. Her ne kadar şimdi işlerimin yoğunluğu nedeniyle buna pek vakit ayıramasam da evimizin duvarlarını benim tablolarım süslüyor.
- Sözlümle beraber yaklaşık bir yıldır eşli dans kursuna devam ediyoruz (bu arada 1,5 aydır çiçeği burnunda sözlüyüm:)). Şimdiye kadar rumba, swing, cha cha, vals ve salsa öğrendik. Dans etmeyi çok seviyorum. Böyle bir kursa katılmayı da herkese tavsiye ederim.
- Huzur ve mutluluk benim için hayattaki en önemli kavramlardır. Bunların sırrı ise en küçük ayrıntılarda gizlidir bence. Mutluluğu kendim yaratmasını bilirim, gereksiz yere moralimi bozmamaya özen gösteririm. Sevdiğim insanları mutlu etmekse benim en önemli mutluluk kaynağımdır.
- Blog dünyasını tanıyıp bu dünyaya dahil olmaktan büyük mutluluk duyuyorum. Bu sayede birçok yeni arkadaş tanıdım, çok şeyler öğrendim.

Umarım bu oyun vesilesiyle hakkımda paylaştıklarım sayesinde kendimi daha iyi tanıtabilmişimdir.
Ben de eğer kabul ederlerse sevgili arkadaşlarım Nezaket, Zeynep, Kübra, Münevver, Perihan, Seda ve Pembeliciğimi mimlemek istiyorum.

Herkese sevgiler:)...

Etiketler:

8 Comments:

At 29 Ocak 2007 09:05, Blogger Naile said...

Sevgili Aslı, teklifimi kabul edip böyle güzelce anlattığın için ben de sana teşekkür ederim.

aintabsofrasi.blogcu.com

 
At 29 Ocak 2007 09:43, Anonymous Adsız said...

Aslıcığım merhaba, beni mimlediğin için teşekkür ederim, cevaplar blogumda:)

 
At 29 Ocak 2007 23:29, Blogger butterfly said...

Nailecim, sağol valla ne güzel oldu, bu vesileyle ben de kendimi daha iyi anlatabilmiş oldum. Çok güzel bir oyunmuş bu:).
Sevgilerimle..
aslı

 
At 29 Ocak 2007 23:31, Blogger butterfly said...

Sevgili Pembeli,
Cevabın çok değişik çok güzel olmuş gerçekten:).
Sevgiler canım..
aslı

 
At 30 Ocak 2007 13:32, Blogger Damak Tadı said...

Sevgili Aslı,
Çok güzel ifade etmişsin kendini teşekkürler..Bu tür oyunlarla blogcu arkadaşlar az da olsa birbirlerini tanıma fırsatı bulabiliyorlar.TEŞEKKÜRLER!

Güzel bir hafta diliyorum..Sevgiler.

 
At 30 Ocak 2007 15:37, Blogger butterfly said...

Sevgili Gül,
Asıl ben teşekkür ederim yazdıklarımı okuduğun için.
Dediğin gibi böyle oyunlar birbirimizi daha iyi tanımamız açısından çok güzel fırsat oluyor.
Sevgiler, öpücükler:)
aslı

 
At 30 Ocak 2007 23:50, Anonymous Adsız said...

canım iadeyi ziyarete geldim bak doyamadam sana kendini çok açıkça ifade etmişsin sözlenmişsin tebrik ederim inşallah birgün tanışırız

 
At 31 Ocak 2007 09:29, Blogger butterfly said...

Gülizcim hoşgeldin canım:).
Ben bu oyunu çok sevdim:). Zaman zaman bloglar arası oynanan bu tür oyunların birbirimizi tanımamız açısından faydası çok büyük.
Güzel dileklerin için de ayrıca teşekkür ederim.
Dediğin gibi inşallah bir gün tanışmak nasip olur.
Sevgilerimle, öpücüklerimle..
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home