Salı, Ocak 09, 2007

Grip Oldum..


Sonunda grip belasına ben de kapıldım. Tam bir haftadır ve ağırlıklı olarak 3 gündür gribim. Ve sanırım bu ara salgın var, öyle ki çevremdeki insanların birçoğu bu hastalıktan müzdarip.
İşin ilginci ben her sene grip aşısı olan, kendine dikkat eden biriyimdir ama demek ki olacağı varsa oluyormuş.
Bu süre zarfında işlerimi de aksatmak zorunda kaldım. Ve tabi blogumu da. Oysa içimdeki yeni şeyler deneme isteği, yeni yazılar ekleme hevesi ilk günkü gibi ama elimi kaldıracak kuvveti zor buluyorum bu aralar.
Neyse bugün tahlil sonuçlarımla beraber doktoruma gidicem ve onun bana vereceği ilaçla kısa sürede toparlayacağım inşallah.
Arkadaşlar, havalara aldanmayın sıkı sıkı giyinin, bol bol meyve tüketin, kendinizi vitaminsiz bırakmayın. İnsan kaybedince değerini daha iyi anlıyor, hayatta en önemli şey sağlık.
Bütün hastalara acil şifalar diliyorum, umarım hasta olan herkes en kısa zamanda sağlığına kavuşur.
Yeni tariflerde görüşmek dileğiyle (en kısa zamanda:)).
Sevgilerimle..

Etiketler:

10 Comments:

At 10 Ocak 2007 12:50, Blogger Kübra said...

Sevgili Butterfly
Geçmişler olsun, bir an önce iyileşmen dileği ile.

 
At 10 Ocak 2007 14:04, Blogger Nukhet said...

Cok cok gecmis olsun. Bir an once ayaga kalkman umuduyla. Sevgiler ve acil sifalar

 
At 10 Ocak 2007 18:17, Blogger Behiye said...

Geçmiş olsun Aslı, acil şifalar diliyorum.

 
At 10 Ocak 2007 19:33, Blogger butterfly said...

Kübracım, Nükhetcim, Behiyecim,
Çok çok teşekkür ederim. İlaçlarımı aldım bugün, inşallah en kısa zamanda sağlığıma kavuşucam.
Sizler de kendinize çok iyi bakın lütfen.
Sevgilerimle..
aslı

 
At 11 Ocak 2007 10:59, Anonymous Adsız said...

Aslıcım çok geçmiş olsun. İnşallah en kısa zamanda toparlanırsın

 
At 11 Ocak 2007 11:10, Blogger butterfly said...

Nailecim çok teşekkür ederim.
Her geçen gün daha iyi hissediyorum.
Selamlar, öpücükler..

 
At 11 Ocak 2007 12:04, Blogger kuzine said...

geçmiş olsun, sevgiler.

 
At 11 Ocak 2007 12:57, Blogger butterfly said...

Kuzinecim çok teşekkürler..
Arkadaşlar iyi ki varsınız, şimdi çok daha iyiyim:).
sevgiler..
aslı

 
At 12 Ocak 2007 14:19, Anonymous Adsız said...

Aslıcım çok geçmiş olsun, umarım daha iyisindir.
www.blogcu.com/pembeli

 
At 12 Ocak 2007 17:45, Blogger butterfly said...

Pembelicim çok sağol canım. Bugün çok daha iyi hissediyorum. Sizlerle yazışmak, bloguma zaman ayırabilmek bana çok iyi geldi:).
Hoşçakal canım..
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home