Çarşamba, Mart 14, 2007

YENİ BİR OYUN: ALDIM-KULLANDIM-SEVDİM

Bloglararası oyunları ilk gördüğümde daha benim bir blogum yoktu. O zamanlar özenerek ve yüzümde gülücüklerle takip ederdim sobelemeceleri:). Şimdi arkadaşlarım beni sobeledikçe oyunlara katılıyor ve çok da zevk alıyorum oynamaktan.

Sanırım halihazırda devam etmekte olan iki tane oyun var ve beni Defne’cim sobelemiş. Ben de onun bu nazik davetini seve seve kabul ediyor ve “alıp, kullanıp, sevdiklerimiz oyunu”na dahil oluyorum:).

Bu oyunu adı anlatıyor aslında..Yapmamız gereken; satın alıp da severek kullandığımız birkaç ürünü tanıtmak. Ben de böylece severek kullandığım birkaç ürünü sıraladım..


Fotoğraf makinem... Aslında bu tür şeylerde markadan pek anlamam pek de önem vermem; işimi görsün, sonuç içime sinsin yeter. Bu fotoğraf makinasındaki en çok hoşuma giden şeyse fotoğraflardaki renklerin canlılığı ve doğallığı oldu. Bunun farkını ise fotoğraf makinamın pilinin bittiği bir gün babamın makinasını kullanmak zorunda kalmamla anladım. Aslında babamın makinasının çözünürlüğü daha fazla olmasına rağmen fotoğraflardaki aynı doğallığı o makinayla elde edemedim. Bu fotoğraf makinasını önceden de kullanıyordum ama ne zaman ki bir blogum oldu ve yemeklerin fotoğraflarını çekmem gerekti, işte o zaman makinamın kullanmadığım pek çok özelliği olduğunu keşfettim:).


Arçelik Semaverimiz..Eğer sizler de bizim aile gibi çay koliklerdenseniz mutlaka bu semaverden bir tane edinin derim. Bu üründe teknoloji ve eskinin o semaver keyfi bir araya gelmiş. Oldukça fazla su alabilen haznesiyle saatlerce taze çay içebiliyorsunuz. Bu nasıl oluyor tam bilemiyorum ama çay gerçekten de daha uzun süre taze kalıyor. O bir köşede sessiz sessiz fokurdamaya devam ederken siz bardak bardak çayın keyfine varıyorsunuz. Hele de kalabalık bir misafir topluluğu gelince kapasitesiyle sizi oldukça rahatlatıyor. Ama sanırım bu semaveri edinmek için hayatınızda çayın önemli bir yeri olmasında fayda var çünkü ilk maliyeti bir çaydanlığa göre hayli yüksek.


Kek kalıplarım….Aslında kek yapımıyla ilgili her tür alet edevat ve malzeme benim sevdiğim mutfak gereçlerindendir. Mutfağımızı kendi ıvır zıvırlarımla fazlaca kalabalık ettiğim için ve maaşımın tamamını kek kalıplarına yatırmayı pek mantıklı bulmadığım için kendimi bu konuda biraz frenlesem de nerde değişik bir kek kalıbı görsem almak istiyorum:). Markaları değişik olan bu kalıplar, farklı zaman dilimlerinde farklı mağazalardan alınmıştı. Kek yapmayı ve kalıplarımı çok seviyoruuuum:).



Tabiki kelebek aksesuarlarım…Kelebekleri ne çok sevdiğimi blogumu ziyaret eden herkes az çok anlamıştır zaten. Üzerinde kelebek motifi bulunması bir mağazada gezerken o ürüne dikkat etmem için yeterli tek sebep belki de:)..Kelebekli tokalarım, kelebekli küpelerim, kelebek süslerim, kelebek stickerlarım, kelebek tabağım, kelebek kurabiye kalıbım…Ve daha unuttuğum benzer birçok ürün de sırf bu yüzden severek kullandıklarım arasında.




Kolye askılığım…Bu askılığı almadan önce kolyelerim bir kutu içinde dururdu ve ben her seferinde birbirine dolaşmış kolyeleri çözmeye çalışırdım. Eh, belli bir tempo içinde hayat sürdürmeye çalışan biri olunca da sadece bu işe harcanan zaman bile büyük kayıp oluyordu. Bu askılık büyük yardımcım oldu.

Gelelim kimleri sobeleyeceğime:)…Umarım arkadaşlarım Gülenay, Lavantin ve Pınar davetimi kabul eder ve Alıp, Kullanıp, Sevdiklerini bizlerle paylaşırlar.

Herkese sevgiler:)….

Etiketler:

24 Comments:

At 14 Mart 2007 20:16, Blogger Unknown said...

Canimm elbet kabul ederim.Bu aksam insallah bende hazirlanayim neler yazacagima:)cok cok tesekkur ederim.Cok utandim simdi ben bu guzel davetine...sevgilerimle

Gulenay

 
At 15 Mart 2007 00:25, Blogger butterfly said...

Gülenaycım davetimi kabul etmen beni çok mutlu etti.
Merakla bekliyorum artık yazacaklarını:).
Sevgiler, öpücükler canım..
aslı

 
At 15 Mart 2007 00:39, Anonymous Adsız said...

Merhaba,

kelebekleriniz ne kadar guzel öyle,,,
Kolye askiliginiz da cok zarif görünüyor.Keske birde bunun küpeler icin olani da olsa...

sevgiler,

 
At 15 Mart 2007 10:33, Blogger butterfly said...

Selam Neverland,
Çok teşekkürler. Kelebeklerimi çok seviyorum ben de:).
Kolye askılığının küpe için olan versiyonu konusunda ben de senin gibi düşünüyorum. Öyle birşey çıkana kadar küpe kutusunda küpelerimin çiftlerini bulma çalışmalarına devam:).
Sevgiler...
aslı

 
At 15 Mart 2007 11:23, Blogger yemek said...

Sevgili butterfly, davetin için teşekkür ederim. Bakalım neleri anlatacağım, ben bile merak ediyorum.
Kelebeklerine bayıldım, sana hediye almak çok kolay olsa gerek.
Sevgiyle ve huzurla kal...

 
At 15 Mart 2007 12:45, Blogger Defne said...

Aslıcığım, teşekkürler. Hepsi de çok hoş, iyi ki sobelemişim seni, keyif aldım okurken :).

Aynı markanın semaverini biz de büroda kullanıyoruz ve çok memnunuz. Ama ben yazmadım çünkü hediye edilmişti :).

Kelebekler ve de kek kalıpları harika.

Evvet, işte bu!! Benim takı kutusu almıyor ya kolyeleri, bana da bir tane bu askılıktan lazım. Çözüm sendeymiş meğer :). Nereden edinebilirim acaba?

Sevgiyle.

 
At 15 Mart 2007 14:30, Blogger sevdamavisi said...

Aslıcığım,
ne güzel bir oyunmuş ve sen de ne güzel işlemişsin bu konuyu. yüreğine sağlık

 
At 15 Mart 2007 14:43, Blogger butterfly said...

Lavantincim asıl ben davetimi kabul ettiğin için teşekkür ederim:).
Bizlerle paylaşacaklarını ben de sabırsızlıkla bekliyorum.
Kelebekler konusunda haklısın, kelebekli herşey beni çok mutlu ediyor:).
Sevgilerimle..
aslı

 
At 15 Mart 2007 14:54, Blogger butterfly said...

Defnecim gerçekten iyi ki sobelemişsin beni. Ben de yazarken, fotoğraflarken çok keyif aldım, tekrar teşekkürler:).
Kolye askılığımı ben 2 sene önce almıştım. Tam olarak hangi mağazadan aldığımı hatırlayamıyorum ama sanırım Tunalının Esat ucundaki bir çeyizci tarzı dükkan vardı. Orda hem porselen eşyalar hem de ev tekstili falan satılıyor (adını çıkaramadım ama yüzümüzü Kuğulu'ya dönünce sol tarafta bir dükkan)ordan almıştım galiba. Ben de o zaman bu tarz birşey bulabilmek için çok mağaza gezmiştim, zaten bu yüzden karıştırıyorum sanırım:). Bir de Karum'daki Bedesten'de görmüştüm benzer askıları, oraya da bakabilirsin canım (bu arada sen Ankara'da oturuyordun dimi:)).
Umarım anlatımımın faydası olmuştur.
sevgiyle kal canım..
aslı

 
At 15 Mart 2007 15:02, Blogger butterfly said...

Sevdacım güzel yorumun için çok teşekkür ederim, çok mutlu ettin beni:).
Kızın rahatsızmış sanırım ama iyileşiyor olmasına sevindim, çok geçmiş olsun canım.
Sevgiler, öpücükler..
aslı

 
At 15 Mart 2007 15:32, Blogger Defne said...

Aslıcığım,
teşekkür ederim ilgin için. Evet ben de Ankara'da oturuyorum, fırsat bulduğumda bakacağım o taraflara. Bugünlerde Ankara çok soğuk biliyorsun, adım atmak istemiyorum :)). Bu sobeden senin de keyif almış olmana sevindim. Belki birgün Ankaralı bloggerlar biraraya geliriz.

 
At 15 Mart 2007 16:28, Blogger butterfly said...

Defnecim Ankaralı Bloggerlar olarak biraraya gelme fikri bence çok güzel:). Biraz daha havalar güzelleşsin, şöyle güzel bir ortamda buluşalım, tanışalım.
Sevgiler.
aslı

 
At 16 Mart 2007 13:28, Anonymous Adsız said...

MERHABA
ASLICIM NE GÜZEL ANLATMIŞSIN
EN ÇOK MAKİNEN VE KALIPLARIN KISMINA TAKILDIM
:):):)
SEVGİLER CANIM

 
At 16 Mart 2007 14:34, Blogger Bocuruk said...

Bense kelebek aksesuvarlarını ve özellikle de kolye askılığını çok beğendim çok. Güle güle kullan canım hepsini :)
Sevgilerimle...

 
At 17 Mart 2007 00:48, Anonymous Adsız said...

ifvwpYTÜ makine mühendisliğinde okuyan bir arkadaşım vardı blogunu okuduğumda seni o sandım.Ama sanırım Ankaralıymışsın arkadaşım istanbullu ve adı Pelindi.Pelin sen olabilirmisin?Pelininde babası makine mühendisiydi.

 
At 17 Mart 2007 00:54, Blogger butterfly said...

Esracım çok teşekkürler:). Benim emektar makinam az kahrımı çekmiyor, eh kalıplarım da öyle:). Bu yüzden vazgeçilmezlerimden oldular.
Sevgiler...
aslı

 
At 17 Mart 2007 00:55, Blogger butterfly said...

Bocurukcum güzel dileklerin için teşekkür ederim.
Sevgiyle kal, çok öpüyorum:).
aslı

 
At 17 Mart 2007 00:57, Blogger butterfly said...

Sevgili Anonymous (isim yazmadığın için böyle dedim:)),
Yok, ben Pelin değilim, adım Aslı ve Ankara'lıyım. Babalarımızın da makina mühendisi oluşu büyük tesadüf olmuş.
sevgiler..
aslı

 
At 17 Mart 2007 22:54, Blogger Nukhet said...

Selm Butterfly

Oyle uzun suredirkolye askiligi ariyorum ki senin kini gorunce cok hosuma gitti. gule gule kullan, darisi benim basima. Sevgiler

 
At 18 Mart 2007 01:45, Blogger butterfly said...

Nukhetcim inan ben de çok aramıştım bu askılığı. Umarım sen de gönlünün istediği gibi birşeyi bulabilirsin canım.
Sevgilerimle:)
aslı

 
At 20 Mart 2007 19:29, Blogger Unknown said...

Aslı'cığım, Davetini seve seve kabul ediyorum. Bu arada kolye askılığına gerçekten bayıldım.

 
At 21 Mart 2007 00:44, Blogger butterfly said...

Pınarcım davetimi kabul ettiğin için çok teşekkürler. Yazacaklarını okumak için sabırsızlanıyorum:).
Sevgiler, öpücükler..
aslı

 
At 26 Mart 2007 14:55, Blogger Bir Porsiyon Öykü said...

Sevgili kristal kelebek,

Ben bu resimdeki kelebeklere bayıldım! İlkokulda bir musamerede kelebek olmuştum ben, terzi olan teyzem kocaman tellere kelebek şekli verip arasini tülle kaplatıp üzerini pullarla işlemiş ve umzuma takmıştı,bu kelebekleri görünce aklıma o geldi, keşke hala dursaydi da resmini çekip sana gonderseydim,

Sevgiler,

 
At 27 Mart 2007 00:20, Blogger butterfly said...

Papatyacım ne güzel bir anıymış bu:)..Dediğin gibi; keşke o kanatlar hala dursaydı da resmini yollasaydın bana, gerçi güzel anlatımınla görmüş kadar oldum.
sevgiler canım..
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home