Çarşamba, Nisan 18, 2007

ETKİNLİK #21 TAVUK YE


Yorucu (yine de zevkli) geçen uzun bir hazırlanma devresinin ardından geçen haftasonu nişanım oldu. Artık ben de nişanlı bir kızım:). Neyse ki hiçbir aksilik olmadan, çok güzel bir organizasyonla, sevdiğim insanlarla beraber bol eğlenceli bir nişan töreni gerçekleştirdik. Darısı bütün bekarların başına diyelim:)..

Bu süreçte heyecanımı benimle paylaşan, güzel dilekleriyle içimi ısıtan, yüreklendirici sözleriyle destek olan siz blog arkadaşlarıma binlerce teşekkür ediyorum. İyi ki varsınız, iyi ki bu blogu yapıp sizleri tanımışım, hepinizi çok seviyorum:)..

Nişan yoğunluklarına rağmen hiçbir yemek etkinliği kaçırmak istemediğimden bu etkinliğe bir tarifle de olsa katılmak istedim.
Güzel blogunda bu ayın etkinliğine ev sahipliği yapan sevgili Emel'e teşekkürler ediyorum.
Umarım yemeğimi seversiniz.
TAVUKLU TERBİYELİ KEREVİZ
Malzemeler:

2 adet tavuk göğsü
1 adet orta boy kuru soğan
3 adet kereviz
1 yemek kaşığı salça
2 yemek kaşığı sıvıyağ
1 yumurtanın sarısı
1 limonun suyu

Yapılışı:
Tavukları kuşbaşı doğrayıp tencerede sularını salıp çekene kadar kavuruyoruz. Sularını çekince sıvıyağı, yemeklik doğranmış kuru soğanı ve salçayı ekleyip birkaç dakika daha kavuruyoruz. Diğer yanda kerevizleri soyup yine kuşbaşı şeklinde doğrayarak kavurduğumuz tavuklu karışıma ilave ediyoruz ve üzerini biraz geçene kadar kaynar su ilave edip kerevizler yumuşayıncaya kadar pişiriyoruz. Kerevizler pişince ocağı söndürüyoruz. Bir kapta yumurta sarısını, limon suyunu ve yemeğin sıcak suyundan birkaç kaşığını karıştırıp yemeğe ilave ediyoruz. İsteğe göre bu aşamada kereviz yapraklarını yemeğin üzerine doğrayıp daha yoğun bir aroma elde edebiliriz.
Herkese afiyet olsun:).

Etiketler: ,

49 Comments:

At 19 Nisan 2007 06:00, Blogger Aybike Ceylan said...

Gercekten nefis duruyor, ellerine saglik.
Sevgiler

 
At 19 Nisan 2007 08:34, Blogger kuzine said...

Hayırlı, uğurlu olsun. Mutluluklar dilerim.

 
At 19 Nisan 2007 10:36, Blogger Defne said...

Kutluyorum Aslicigim, cok mutlu oldum senin adina. Hersey yolunda gitmis belli ki, keyifle atlatmissiniz. Bundan sonra da herseyin gonlune gore olmasini dilerim, birlikte cok mutlu olun :).
Sevgilerimle.

 
At 19 Nisan 2007 10:40, Blogger butterfly said...

Aybikecim çok teşekkür ederim canım.
Sevgiler:)
aslı

 
At 19 Nisan 2007 10:41, Blogger butterfly said...

Kuzinecim güzel dileklerin için teşekkürler:).
Sevgilerimle..
aslı

 
At 19 Nisan 2007 10:43, Blogger butterfly said...

Defnecim çok sağol.. İçten ve güzel dileklerin beni çok mutlu etti:). Umarım dediğin gibi bundan sonra da herşey yolunda gider.
Sevgiler, öpücükler..
aslı

 
At 19 Nisan 2007 11:03, Blogger Papatya said...

Aslıcığım,

Nişanın hayırlı olsun, aynı heyecenla düğünü de bekliyoruz:)

bu aralar canım çok kereviz istiyordu ne iyi oldu bu tarif:)

Sevgiler,

 
At 19 Nisan 2007 13:42, Blogger Lavantin said...

Aslı, ne güzel Allah hayırlı etsin.Evliliğe giden yolda en tatlı günler bunlar.
Yemeğimn çok güzel ellerine sağlık.
Allah'a emanet ol.

 
At 19 Nisan 2007 16:11, Anonymous Pastacı Kız said...

Aslıcım öncelikle tebrik ediyorum canım seni umarım herşey gönlünce olur.Etkinlik tarifinde nefis ellerine sağlık bende tavuk sarma hazırladım beklerim sevgiler.

 
At 19 Nisan 2007 16:28, Blogger bocuruk said...

Aslı'cığım,
Allah tamamına erdirsin canım. Tebrik ediyorum. Mutluluğunuz ömür boyu sürsün.
Sevgilerimle...

 
At 19 Nisan 2007 17:09, Anonymous ebrulitatlar said...

Aslı'cım çok güzel görünüyor, ellerine sağlık,nişanında hayırlı uğurlu olsun, allah tamamına erdirsin inşallah, sevgiler...

 
At 19 Nisan 2007 21:11, Blogger aslı said...

Aslı'cım yemeğin çok lezzetli görünüyor ellerine sağlık ...sevgiler..

 
At 19 Nisan 2007 21:13, Blogger aslı said...

Aslı'cım unutuyodum çok sevindim allah tamamına erdirsin .....

 
At 19 Nisan 2007 21:48, Anonymous acelya said...

Sevgili Asli,ilk once seni tebrik ederim ALLAH TAMAMINA ERDIRSIN.Yemegin guzel gozukuyor ellerine saglik.ALLAH'a emanet ol.

 
At 19 Nisan 2007 23:34, Blogger serinmavi said...

Canım çok sevindim senin adına,mutluluklar diliyorum bir ömür boyu.

Eline sağlık ,çok güzel görünüyor yemek

Selam ve sevgiler

yeni mekanıma beklerim :)

 
At 19 Nisan 2007 23:58, Blogger butterfly said...

Papatyacım çok teşekkürler canım. Nişanda böyle heyecanlandıysam düğünde neler yaşarım hiç bilemiyorum artık:), neyse ona daha süre var.
Kerevizi ben de çok seviyorum tatlım. Bir de böyle tavuklusunu dene istersen gerçekten değişik bir lezzet oluyor.
Sevgiler:).
aslı

 
At 19 Nisan 2007 23:59, Blogger butterfly said...

Lavantincim güzel dileklerin için çok sağol:). Allah her şeyin hayırlısını nasip eder inşallah.
Sevgiler..
aslı

 
At 20 Nisan 2007 00:01, Blogger butterfly said...

Pastacı kız, güzel kelimelerin için çok teşekkürler.
Ben de senin leziz tarifini almaya geleceğim.
Sevgiler:).
aslı

 
At 20 Nisan 2007 00:03, Blogger butterfly said...

Bocurukcum yazdığın güzel kelimelerin ve dileklerin için çook teşekkürler canım.
Allah hepimize ömür boyu mutluluklar nasip etsin.
Sevgiler, öpücükler:).
aslı

 
At 20 Nisan 2007 00:04, Blogger butterfly said...

Ebrulitatlar, yemeğimi beğendiğine sevindim, güzel yorumun ve dileklerin için gönülden teşekkür ederim:).
sevgilerr..
aslı

 
At 20 Nisan 2007 00:05, Blogger butterfly said...

Aslıcım her iki yorumun için teşekkür ederim, çok naziksin.
Sevgiler:).
aslı

 
At 20 Nisan 2007 00:17, Blogger butterfly said...

Açelyacım güzel temennilerin için çok teşekkür ederim. Allah hepimize mutluluklar nasip etsin.
Sevgiler canım:)
aslı

 
At 20 Nisan 2007 00:18, Blogger butterfly said...

Serinmavicim, hemen şöyle bir baktım yeni mekanın harika olmuş:). Ziyarete geleceğim tabiki.
Güzel dileklerin için sağol canım.
Çok öpüyorum..
aslı

 
At 20 Nisan 2007 09:13, Blogger umran said...

hem tebrikler hemde ellerine saglik demek istedim aslicim

 
At 20 Nisan 2007 10:32, Blogger butterfly said...

Umrancım çok düşüncelisin, çok teşekkür ederim canım:).
Sevgiler..
aslı

 
At 20 Nisan 2007 15:30, Anonymous pratikbayanlar said...

Etkinlik sayesinde blogunuzla tanışma şansı yakaladım... Size mutluluklar diliyorum, Allah tamamına erdirsin... Artık düğüne kadar yoğun günler sizi bekliyor, keyfini çıkarmayı sakın ihmal etmeyin :-)
Meslaktaş sayılırız, benim branşım elektronik ama blogumuzu birlikte hazırlamakta olduğumuz diğer iki arkadaşım sizin gibi makine mühendisi...
Sizi de Ankarada yaçamakta olan blogcular kişemize ekleyebilirmiyiz?
Görüşmek üzere...
Sevgiler...
S.

 
At 20 Nisan 2007 15:38, Blogger sevdamavisi said...

Aslıcığım,
ellerine sağlık çok güzel bir yemek. sevgiler

 
At 20 Nisan 2007 21:23, Blogger HULYA said...

Merhaba Aslı Hanım,
Ellerinize sağlık.Çok güzel görünüyor.Sunum da tarif de harika.Ben de beklerim.Sevgiler

 
At 20 Nisan 2007 23:45, Anonymous leziz said...

sağlık....tam bana göre...harika....

 
At 21 Nisan 2007 01:54, Blogger Ad: Almula said...

Tebrik ederim allah tamamına erdirsin, mutluluklar. Tavuklu kerevizde çok güzel ellerine sağlık Sevgilerimle...

 
At 21 Nisan 2007 11:38, Blogger butterfly said...

Sevgili S. ve Pratikbayanlar,
İyi ki bu etkinlikler var da bu sayede birçok yeni arkadaşla tanışma fırsatımız oluyor:). Blogumu ziyaretin, güzel yorumun ve dileklerin için çok teşekkür ederim.
Demek meslektaşız, ne güzel konuşacak oldukça fazla konumuz olacak demektir. Beni ankaradaki blogcular kişilerinize eklemenizden mutluluk duyarım.
Sevgiler..
aslı

 
At 21 Nisan 2007 11:45, Blogger butterfly said...

Sevdacım çok teşekkürler canım:). Yemeğimi beğenmen beni çok mutlu etti.
Sevgiler, öpücükler:).
aslı

 
At 21 Nisan 2007 23:25, Blogger butterfly said...

Hülyacım çok teşekkür ederim. Ben de senin güzel bloguna geldim, yorumumu bıraktım:).
Bundan böyle sık sık görüşmek üzere..
Sevgiler..
aslı

 
At 22 Nisan 2007 00:03, Blogger butterfly said...

Sevgili Leziz, yemeğimi beğendiğine sevindim, dediğin gibi çok da sağlıklı bir yemek oldu.
Yorumun için çok teşekkürler.
Sevgiler:).
aslı

 
At 22 Nisan 2007 00:24, Blogger butterfly said...

Almulacım blogumu ziyaretin, güzel yorumun ve dileklerin için çok teşekkür ediyorum:).
Sevgiler canım..
aslı

 
At 22 Nisan 2007 12:08, Blogger Nukhet said...

Tebrikler Asli

Umarim guzel ir nisanlilik doneminin ardindan sizi mutlu bir evlilik bekliyordur.

Bu arada ellerine saglik elbette.

 
At 22 Nisan 2007 22:39, Blogger butterfly said...

Nükhetcim çok teşekkür ederim ne güzel dileklerde bulunmuşsun:).
Sevgiler canım..
aslı

 
At 23 Nisan 2007 01:04, Blogger ÇiLeK said...

Hayırlı olsun,evliliğin ilk yıllarında ne acaip yemekler yaptığımı hatırlıyorum da ,senin eşin sanslı bu kadar lezzetli yemekler yapan bir nişanlısı olduğu için.
Her şey gönlünüzce olsun.Mutlu olun,mutlu kalın.Sevgilerimle.

 
At 23 Nisan 2007 12:34, Anonymous Naile said...

Aslıcığım hayırlı olsun nişanın. Birlikte mutlu bir beraberliğe adım atmışsınız, inşallah evlilik haberlerini de alırız.

 
At 23 Nisan 2007 14:08, Anonymous Pastacı Kız said...

Aslıcım merhaba ben yine geldim seni ziyarete :)yemekten kalmamıştır sanırım neyse ben tatmıştım zaten :) görüşürüz canım güzel bir hafta geçirmeni diliyorum hoşcakal.

 
At 23 Nisan 2007 16:47, Blogger butterfly said...

Çilekcim, senin tevazu gösterip de acayip dediğin yemeklerin bile ne kadar lezzetli olduklarını tahmin edebiliyorum, senin gibi becerikli bir hanımın elinden acayip yemek çıkması mümkün değil bence:).
Bu arada yazdığın güzel sözcükler için teşekkür ederim. Şimdi annem de var ya daha bir rahatım, yemek işinde her an ondan yardım-bilgi alabiliyorum ama iş başa düştüğünde neler yaşarım pek de bilemiyorum doğrusu:).
Görüşmek üzere, sevgiler..
aslı

 
At 23 Nisan 2007 16:48, Blogger butterfly said...

Nailecim çok teşekkür ederim. İnşallah herşeyin hayırlısı olur ve ben yine burdan sizlere evlilik haberimi veririm.
Sevgiler, öpücükler:).
aslı

 
At 23 Nisan 2007 16:50, Blogger butterfly said...

Pastacı Kız, gel tabi ya, sık sık ziyaretin beni mutlu ediyor:). Bu yemekten kalmasa bile mutfakta sana ikram edeceğim bir şey her zaman bulunur:).
Görüşmek üzere canım, sevgilerr..
aslı

 
At 24 Nisan 2007 19:40, Blogger LaMa said...

hayirli olsun,Allah tamamina erdirsin :)

 
At 25 Nisan 2007 00:17, Blogger butterfly said...

Lamacım çok teşekkür ederim güzel dileklerin için:).
Sevgiler, öpücükler..
aslı

 
At 25 Nisan 2007 22:56, Anonymous zerrin - misss said...

Aslııııııııııııı, kocaman kocaman sevgiler. tebrik ederim...

Çok sevindim. Allah tamamına erdirsin.

Herşey gönlünce olsun...

:)

 
At 25 Nisan 2007 23:24, Blogger butterfly said...

Zerrincim çok teşekkür ederim canım benim:).
Sevgiler, kocamaan öpücükler:).
aslı

 
At 26 Nisan 2007 17:09, Anonymous esra(büyüleyenmutfak) said...

merhaba canım
tavuk ne ile yapılırsa yapılsın harika oluyor kabul etmek lazım
senin yemekte nefis görünüyor
fotolarda harika
çok aç olduğum sözlerimden bellidir sanırım
:):):)
ellerine sağlık canım
sevgiler

 
At 27 Nisan 2007 11:30, Blogger butterfly said...

Esracım ben normalde pek et seven biri değilimdir, buna rağmen bu bol sebzeli tavuk yemeğini bayıla bayıla yiyorum:).
Açken blog gezmek ne kadar zor oluyor ben çok iyi biliyorum; sen ve diğer arkadaşlar yapıyorsunuz güzel güzel mamaları, çekiyorsunuz fotoğraflarını ben de ekran karşısında kendimden geçiyorum resmen:)).
Yemeğimi beğendiğine sevindim canım.
Sevgiler, öpücükler:)..
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home