Cumartesi, Haziran 30, 2007

BİRAZ MOLA:)


Eveeet, Kelebek tüm bir yıl uçtu şimdi biraz durup dinlenmesinin vakti geldi:).
Sizlerden ve blogumdan bir süre ayrı kalmak beni üzecek ama dönüşümde dinlenmiş, farklı tariflerle ve hikayelerle donanmış olacağım.
Bu süre zarfında beni arada ziyaret eder, unutmazsanız çok mutlu olurum:). Ben de fırsat bulup internete girebilirsem blogumu güncellemeye çalışacağım. O zamana dek; kendinize çok iyi bakın, yüzünüze kocaman bir gülümseme ve kalplerinize her zaman mutluluk yerleştirin.
Ben yine yeniden ve daima burda olacağım;)..

Sevgilerimle...aslı

Etiketler:

8 Comments:

At 30 Haziran 2007 08:34, Blogger Unknown said...

merhaba aslı hanım, iyi tatiller...

 
At 1 Temmuz 2007 13:10, Blogger esra(büyüleyenmutfak) said...

merhaba;
sevgili aslı çok çok çok iyi tatiller
öptüm

 
At 1 Temmuz 2007 14:20, Blogger butterfly said...

Selamlar Yeşil Kivi:)
Ziyaretin için çok teşekkürler. Ben de bu sayede senin blogunu tanımış oldum, çok mutlu oldum.
Bak tatilde de internete ulaştım bir şekilde (ama her zaman bu kadar şanslı olamayacağım galiba:)).
Sevgiler..
aslı

 
At 1 Temmuz 2007 14:20, Blogger butterfly said...

Esracım çok çok çok teşekkür ediyorum ben de:)).
Sevgiler, kocaman öpücükler:).
aslı

 
At 2 Temmuz 2007 11:43, Anonymous Adsız said...

Aslı'cım iyi tatiller, iyi eğlenceler, sevgiler..

 
At 6 Temmuz 2007 17:05, Blogger Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Canım dilerim tatilin çok iyi geçer.
Sevgiler...

 
At 10 Temmuz 2007 16:17, Blogger Bocuruk said...

Aslıcım,
İyi tatiller canım. Herşey gönlünce olsun:)

 
At 21 Temmuz 2007 15:52, Blogger butterfly said...

Sevgili Ebru, Perihan ve Bocuruk,
Ben tatildeyken blogumu ziyaret edip yorum bıraktığınız için gönülden teşekkürler:).
Uzun bir aradan sonra bloguma dönmek gerçekten çok güzel. Ayrıntılara daha sonraki yazılarımda yer vereceğim ama kısaca çok dinlendirici ve huzurlu bir tatil geçirdiğimi söyleyebilirim. Darısı dinlenmeye ihtiyacı olup da fırsat bulamamış bütün arkadaşların başına diyelim:).
Sevgilerimle..
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home