Çarşamba, Eylül 05, 2007

DÖNDÜM: EGE'YE VEDA..

Döndüm..Güzel Ege’yi (zor da olsa) geride bırakıp güzel Ankara’m ile kucaklaştık, hasret giderdik. Sıcakların bizleri bırakmaya hiç heves etmediği şu günlerde biz tatilimize “veda” dedik..Sanırım hepimiz bir parçamızı da Ege’de bıraktık (geri almak üzere tabi:)).

Sabahları bisikletle bakkal amcaya uğrayıp sıcacık ekmeklerinden almak, kahvaltı öncesi çayla uzun uzun gazete keyfi yapmak, yine uzun, taze ve renkli bir kahvaltı sofrasında kuş sesleri eşliğinde sohbetin keyfini çıkarmak gerçekten çok güzeldi.

Dikili’nin Salı pazarını, pazarcı teyzelerimi, tezgahlarda arz-ı endam eden birbirinden taze sebze ve meyveleri de özleyeceğim bir dahaki görüşmemize kadar. Bu güzel pazardan zihnime kazınan, yeni tanışıp çok sevdiğim deniz börülcesine, pembe domatesler ve yassı şeftaliler de eklendi.

Tatilin kötüsü olmaz elbet, bizimki de çok güzeldi.. Ama her güzel şey gibi bitti:). Şimdi topladığımız enerjiyi işlerimize yansıtma vakti. Dinlendirdiğimiz ruhlarımız, zihinlerimiz şimdi yeni şeyler üretme hevesinde. Umarım ben de blogumdan aktarabilirim bu hevesimi. Sanırım daha önce üzerimdeki şu tatil rehavetinden kurtulmam gerekecek:).

Daha önce Dikili’den fotoğraflar aktarmıştım size. Bu sefer çektiklerimden de birkaçını paylaşmak istiyorum.


Bu fotoğraf Dikili Limanı'ndan..Balıkçı tekneleri günün yorgunluğunu atıyorlar, yanyana ve uyum içinde dalgayla dans ederek...


Gün batımı heryerde farklı güzel de o akşam; annem, babam ve teyzem yanımdayken çok daha güzel geldi bana..Karşıda Midilli adası, ordan da bu kıyıya bakan kimbilir kaç kişi var bilmeden, uzun uzun seyrettik bu güzelliği.


Dikili'de olduğumuz sürece sık sık gittiğimiz güzel Ayvalık'dan bir manzara. Eğer daha önce yapmadıysanız, bu güzelliğe karşı çay keyfi yapmanızı öneririm.

Bu fotoğrafı gören yakınlarım "akvaryum mu?" diye sordu. Gerçekten öyle gibi ama aslında gözlerinizi üst fotoğraftaki manzaradan denizin içine doğru kaydırdığınızda karşılaştığınız görüntü bu. Balıkcıklar işte böyle yüzeyden gidiyordu, çok ilginçti.

Çileğin mevsimi geçti sanıyorduk, ta ki pazarcı tezgahında bu güzellere rastlayana kadar. İlk gördüğüm zaman 2 paket vardı, ben başka bir tezgaha bakarken birisi satılmış, hemen diğerini de biz aldık. Mevsimindeki kadar hoş kokulu ve lezzetliydiler. Bu güzel pozlarını sizlerle de paylaşayım dedim:).

Kedileri görüntülemeyi çok seviyorum. Restoranda biz yemek yerken masanın etrafında gezinen kedilerden biri dikkatimi çekti, biz sohbet ederken kim konuşuyorsa onun yüzüne bakıyordu, sanki dediklerimizi anlıyor gibi:). (Resimde gözleri flaştan dolayı parlamış, o yüzden biraz korkunç duruyor:), aslında şirin şirin bakan bir çift gözdü)
Resimlerle bir tatil öyküsü daha böyleydi..
Artık evimizdeyiz. Üstümdeki şu rehaveti de atarsam (tabi tatil nedeniyle uzak kaldığım işlerimi de ihmal etmemem lazım:)) blogumda bol bol yeni yazılar yayınlamak istiyorum.
Yeniden burda olmak, birşeyler yazmak çok güzel:).

Etiketler:

28 Comments:

At 5 Eylül 2007 21:46, Blogger serinmavi said...

Herşey çok güzel görünüyor,Süper bir tatil olmuş....hoşgeldin canım...Selamlar....

 
At 5 Eylül 2007 22:49, Anonymous Adsız said...

hoşgeldin canım

fotolar ayrı harika

sevgiler

 
At 6 Eylül 2007 10:45, Blogger Bir Porsiyon Öykü said...

Aslıcığım hoşgeldin,
Bu yazının üzerine sana Sezen Aksu'dan Kalbim Ege'de Kaldı isimli şarkıyı armağan ediyorum canım:))

 
At 6 Eylül 2007 11:49, Blogger butterfly said...

Serinmavicim çok teşekkürler, hoşbulduk:).
Gerçekten güzel ve dinlendirici bir tatildi. Ama yeniden burda olmak da çok güzel.
Sevgiler:).
aslı

 
At 6 Eylül 2007 15:00, Blogger butterfly said...

Hoşbulduk Esra'cım:). Fotoğrafları beğenmene çok sevindim, teşekkürler.
Sevgileerrr:)
aslı

 
At 6 Eylül 2007 15:01, Blogger butterfly said...

Papatyacım, hoşbulduk:).
O şarkıya bayılırım ben, çok teşekkürler.
Sevgiler, öpücükler:).
aslı

 
At 6 Eylül 2007 15:08, Blogger loungetime said...

Bizim ev nerdeyse görünüyor, limandan çektiğin fotoda. Yaaa benim aklım Dikildeyken bu yazıyı okumak koymadı dersem yalan olur. Salı pazarını bilmez miyim. Deniz böğrülceleride afiyet olsun. Zaten egeye bir defa gidenin kalbi orda kalır diye düşünüyorum.
Hoşgeldin.

 
At 6 Eylül 2007 15:46, Blogger butterfly said...

İlkaycım hoşbulduk:). İstemeden memleket hasretini depreştirdim sanırım. Ama en azından, yakın zamanda çekilmiş bu fotoğraflar sana Dikili'den esintiler taşıdıysa ne mutlu bana. Haklısın, Ege bambaşka gerçekten:).
Sevgilerimle;).
aslı

 
At 7 Eylül 2007 14:44, Blogger Bocuruk said...

Aslı'cığım,
Hoşgeldin:)) Özlemiştim ben seni. Fotoğraflara özellikle de gün batımına bayıldım. Günün en güzel zamanı bence. Ve güneş en güzel Ege' de batıyor.
Sevgilerimle...

 
At 8 Eylül 2007 15:36, Blogger gezicini said...

hoşgelmişin.. kedin de pek sevimli..
sevgiler
gorki

 
At 9 Eylül 2007 01:10, Blogger butterfly said...

Hoşbulduk Bocurukcum:). Ben de seni ve bütün arkadaşlarımı çok özlemişim.
Gün batımı manzaralarını ben de çok seviyorum. Ege konusunda ise kesinlikle çok haklısın:).
Sevgiler canım:).
aslı

 
At 9 Eylül 2007 01:12, Blogger butterfly said...

Gorkicim cidden sizleri gördüm, çok hoşbuldum:), çok teşekkürler.
Kedicik bir harika değil mi?
Sevgiler:).
aslı

 
At 9 Eylül 2007 12:13, Anonymous Adsız said...

Aslı'cım canım hoşgeldin,sefalar getirdin. Fotolar yine çok güzel. İnşallah iyice dinlenmiş, enerji depolamışsındır. Güzel tariflerinle gürüşmek üzere, Sevgiler...

 
At 9 Eylül 2007 17:07, Blogger Tijen said...

Ege'de nice güzel günler, aylar, yıllar...

 
At 10 Eylül 2007 14:48, Blogger Betül said...

hoşgeldin aslıcım....

 
At 10 Eylül 2007 17:34, Blogger butterfly said...

Hoşbulduk Ebrucum:).
Valla gerçekten de bol bol dinlendim, tazelendim. Yeni yeni tarifler, daha renkli yazılarımla sizlerle olmayı umuyorum bundan böyle:).
Sevgileer:).
aslı

 
At 10 Eylül 2007 17:37, Blogger butterfly said...

Tijencim bu ne güzel bir dilek böyle:). Çok teşekkürler.
Sevgiler:).
aslı

 
At 10 Eylül 2007 17:38, Blogger butterfly said...

Hoşbulduk Betülcüm canım:).
Çok öpüyorum, sevgiler:).
aslı

 
At 10 Eylül 2007 19:44, Blogger gülriz said...

Sevgili Aslı, beni aldın benden şimdi, ne diyeyim. Ayvalıktaki o fotoğraf sanki Deniziçi Cafe'den çekilmiş; ah o balıklara ekmek atmayı özledim, önümüzdeki yıla kadar o güzelliklerden mahrum kalacağıma üzüldüm. Sevgiler

 
At 10 Eylül 2007 22:55, Blogger butterfly said...

Gülrizcim o gün deniz kenarında oturduğumuz cafenin adını hatırlamıyorum inan, ama senin dediğin cafe olabilir belki.
Seni bu fotoğraflarla oralarda ufak bir gezintiye çıkarabildiysem, o güzelliklere taşıyabildiysem ne mutlu bana:).
Seneye o balıkcıkları ekmekle besleyeceğim günleri ben de iple çekiyorum:).
Sevgilerimle..
aslı

 
At 11 Eylül 2007 19:32, Blogger Aybike Ceylan said...

Asli'cigim,
Hosgeldin, cok ozlettin:)
Sevgiler

 
At 12 Eylül 2007 00:15, Blogger butterfly said...

Aybikecim hoşbulduk, ben de çok özledim inan:).
Sevgiler..
aslı

 
At 13 Eylül 2007 15:41, Blogger AKDENİZ AKŞAMLARI said...

Aslı'cığım hoşgeldin bende yeni geldim.Hayırlı ramazanlar diliyorum.Gorüşmek üzere...

 
At 13 Eylül 2007 22:57, Blogger butterfly said...

Özaycım hoşbulduk:). Sen de hoşgeldin..
Hayırlı ramazanlar diliyorum ben de.
Sevgiler, öpücükler:)
aslı

 
At 14 Eylül 2007 12:53, Blogger Yasemin said...

kelebek hosgeldin :) ay ne gusel anlatmissin tatili.. simdi oralarda olmak vardi.. yeniden hosgeldin, bu arada hayirli ramazanlar olsun :)

 
At 14 Eylül 2007 16:25, Blogger Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Canım hoş geldin. Hayırlı ramazanlar diliyorum.
Sevgiler…

 
At 14 Eylül 2007 16:50, Blogger butterfly said...

Yasemincim hoşbulduk:).
Ahhh ah, oralarda olmak vardı tabi ya. Ama sonra da işe adapte olmak zorluyor insanı:).
Sana da hayırlı ramazanlar, sevgiler:).
aslı

 
At 15 Eylül 2007 00:59, Blogger butterfly said...

Perihancım hoşbulduk:)).
Hayırlı ramazanlar diliyorum ben de.
Çok öptüm:).
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home