Cuma, Ekim 19, 2007

KREM KARAMEL


Yemek denemeleri yapıyor, fotoğraflarını da iyi kötü çekiyorum ama tariflerimi günü gününe bloguma taşımaya fırsat bulamıyorum bir türlü.
Yoğun iş temposundan sonra akşama eve ancak atabiliyorum kendimi. Oysa henüz, güzel kokularıyla anne yemekleri karşılıyor beni akşamları. İlerde evlenince iş dönüşü yemek hazırlamakla, ev işleriyle nasıl baş edeceğim bakalım:).

Arkadaşlarımın bloglarında gezerken yaptıkları birbirinden güzel yemekleri, tatlıları denemek istiyorum hep. Ama hepsini denemeye fırsat olmuyor elbet. Geçen haftalarda Serinmavi blogunun sahibi Oya’nın krem karamel tarifini denedim. Ona da yazmıştım yorumumda bu tatlıyı en çok abimin eşi sever diye. Biz onlarla beraber her haftasonu bizde toplanırız ve genelde tatlıları da ben yaparım. Oyacığımın bu güzel tarifiyle, o haftasonun tatlısını yengeme ithaf ettim ben:).


Tarife burdan ulaşabilirsiniz. Ben farklı olarak sadece krem karamel kaplarımın dibine dökeceğim şekeri susuz olarak erittim (böylesi benim daha kolayıma gidiyor).
Buradan tekrar Oya’ya bu güzel ve hafif (bknz. İkinci fotoğraf; krem karamelim kelebekli tabak içinde uçacakmış gibi duruyor:)) tatlı tarifi için teşekkür ediyorum.

Herkese iyi haftasonları diliyorum:).

Etiketler:

16 Comments:

At 20 Ekim 2007 00:14, Blogger serinmavi said...

Canım ellerine sağlık,çok nefis görünüyor.Denemene ve beğenmene çok sevindim.Şimdi olsa serin serin fena olmazdı :)

Selam ve sevgiler......

 
At 20 Ekim 2007 06:28, Blogger Unknown said...

Kizlar ikinizide ellerine saglik.Harika gorunuyor kesinlikle.

 
At 20 Ekim 2007 20:10, Blogger Bizim Evin Mutfağı-Aysel said...

Merhaba,
Karameli ne güzel akmış öyle insanı baştan çıkaran bir sunum olmuş artık tadı kimbilir tadanları nasıl baştan çıkartmıştır. Elinize sağlık sevgiyle http://sicakpaylasimlar.blogspot.com/

 
At 20 Ekim 2007 23:39, Blogger butterfly said...

Oyacım asıl senin ellerine sağlık, sayende ben de ilk krem karamel denememden alnımın akıyla çıktım:).
Çok teşekkür ederim canım.
Sevgiler:)...
aslı

 
At 20 Ekim 2007 23:48, Blogger butterfly said...

Gülenaycım, canım çok teşekkürler:).
Öpüyorum çok çok..
aslı

 
At 20 Ekim 2007 23:51, Blogger butterfly said...

Ayselcim karamel bu tatlının en can alıcı noktası..Tatlı o kadar hafif ki bir yiyen bir daha istiyor:).
Yorumun için teşekkürler. Sevgiler:).
aslı

 
At 22 Ekim 2007 18:24, Blogger Tijen said...

Sevgiyle kucaklıyorum. Yaşam hep galip gelir...

 
At 22 Ekim 2007 20:51, Blogger yagmur said...

merhaba kristal kelebek..
ben bu cok sevdigim tatliyi yapmayi denedim..tadi super ama sekil sifir:)tabaga koydugumda yayiliverdi yogurt gibi..acemi asciya onerin ne olur acaba?

 
At 22 Ekim 2007 21:50, Blogger Bizim Evin Mutfağı-Aysel said...

Merhabalar
Songünlerde yaşanan acı olayları protesto etmek adına bloglarımıza Türk Bayrağı Resmi eklemeyi teklif ediyorum. Ne dersiniz. Haydi birlik olalım. Sevgiyle...
http://sicakpaylasimlar.blogspot.com/

 
At 23 Ekim 2007 00:06, Blogger butterfly said...

Tijencim çok teşekkür ederim:).
Ne güzel yazmışsın; sevinçleriyle ve engelleriyle yaşamdır hep en güzel olan, yaşam hep galip gelir..
Sevgiler..
aslı

 
At 23 Ekim 2007 00:18, Blogger butterfly said...

Hayatcım sen mi acemisin yani, aşkolsun:).
Ben de ilk defa denedim krem karameli ve serinmavi blogunun yazarı Oya'nın tarifini aynen uyguladım, hiçbir sorunla karşılaşmadım.
Belki fırında biraz daha uzun tutman gerekmiş olabilir.
Sevgiler canım..
aslı

 
At 23 Ekim 2007 00:22, Blogger butterfly said...

Ayselcim haklısın son günlerde çok acı olaylar yaşıyoruz ve millet olarak birlik olmamız gereken en önemli zamanlar bunlar. Duyarlılığını burda ifade ettiğin için teşekkürler. Elimizden gelen herşeyi yapmalıyız gerçekten de.
aslı

 
At 23 Ekim 2007 19:16, Blogger esra(büyüleyenmutfak) said...

merhaba,

yoğunluk konusunda seni o kadar iyi anlıyorum ki;

krem karamel nefis bende sende görmüş oldum denemek lazım

sevgiler

 
At 24 Ekim 2007 17:52, Blogger Aybike Ceylan said...

Asli'cigim,
Ellerine saglik, harika olmus.
Sevgiler

 
At 24 Ekim 2007 19:52, Blogger butterfly said...

Esracım yorumun için çok teşekkürler:).
Umarım tarifi dener ve beğenirsin.
Sevgiler:)
aslı

 
At 24 Ekim 2007 19:53, Blogger butterfly said...

Aybikecim, teşekkürler canım:).
Sevgilerimi yolluyorum..
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home