Cumartesi, Kasım 24, 2007

GÜLE GÜLE ESRA:(

Bir gün böyle bir nedenle bir başlık açacağımı, kelimelerimi hüznümü anlatsın diye kullanacağımı tahmin edemezdim hiç....
Dün gece Zerrin'in sayfasında öğrendim acı haberi. İnanamadım...İnanmak istemedim.....
Bizi birbirimize bağlayan blog sayfalarımız tanıştırmıştı beni o güzel kadınla, neşeli, cıvıl cıvıl Esra ile...Yine blog sayfalarından öğrendim vedasını. Çok üzüldüm, çok...
Bana tatlı tatlı mesajlar bırakır, yorumlar yapardı..Kelimeleriyle yüreğime dokunurdu adeta...
Bu veda çok erken oldu be Esra'cım:(......
Rahat uyu güzel kadın, mekanın cennet olsun.
Seni çok sevdim ben.

(Esra için bir de taziye defteri oluşturulmuş. Burdan ulaşabilirsiniz.)

Etiketler:

1 Comments:

At 27 Kasım 2007 10:32, Blogger butterfly said...

Selencim Zerrin ve sen çok iyi düşünmüşsünüz. Mutlaka yer alacağım ben de. Esra'mızın güzel yemeklerinden bir tane de ben yapacağım.
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home