Pazar, Aralık 02, 2007

ESRA'MIZA ÖZEL SAYI "KEVGİR" ÇIKTI

Esra'mızın "Kevgir"i bu ay onu için çıktı.

Esra'nın birbirinden güzel yemeklerini, tatlılarını blog arkadaşlarımız denedi, fotoğrafladı. Ben de kendimce katkıda bulunmak istedim. Dergiyi hazırlayan, bu yemekte tuzu bulunan bütün arkadaşlara teşekkürler:).

Kevgir'in bu özel sayısı için tıklayınız.

Benim dergideki yazım da burada:

Hep yazdım hep anlatmaya çalıştım eksik kelimelerimle; blog dünyası sadece tariflerimi yayınladığım bir yer değil benim için diye… Bloglardan edindiğim sadece tarifler değildi çünkü.
Sayfalarına hayatlarını aktaran, bütün içtenlikleriyle sevinçlerini, hüzünlerini paylaşan, birbirlerine yardım eden ve bunu gönülden isteyerek yapan insanları tanıdım. Nice zamanlar gerçek dünyanın sahte yanlarını görüp de hep bu güzel insanların sayfalarına koştum; yazdık, anlattık, öğrendik, mutlu olduk, hüzünlendik..
İşte bu güzel gönüllerden benim için çok önemli birisi ESRA. Onun için geçmiş zaman ekleri kullanmak istemiyorum, onun için hüzünlü sözcükler sarf etmek gelmiyor içimden. Onunla yazışmalarımız hep neşe doluydu çünkü, yazdıkları her zaman içime enerji saçardı. Onu tanıdığım için, yolumun onunla bloglarımız sayesinde kesiştiği için kendimi çok şanslı hissediyorum. İyi ki seni tanımışım ESRA..
Şimdi Kevgir’de, onun dergisinde, onun yemeğini yaparak yer alıyorum. Her zaman birbirinden güzel tariflerini okudum, ondan ne çok şey öğrendim.
Umarım bu güzel tarifini hakkını vererek yapabilmişimdir Esra’cım. Biliyorum, bunların hepsini hissediyorsun.
SENİ HİÇ UNUTMAYACAĞIM GÜZEL YÜREKLİ KADIN…SENİ ÇOK SEVDİM BEN.....

Gelelim Esra’nın tarifine, bu güzel yemeğe…
Esra’nın tariflerinden Et Soteyi yaptım ben. Onunki kadar lezzetli olmuş mudur bilmiyorum ama bu çok güzel bir yemek ve tadan herkes tarafından çok beğenildi. Et Soteyi ben de Esra’cım gibi şehriyeli pilav ile servis yaptım, ikisi birbirine gerçekten çok yakıştı.

Tarif Esra’cığımın sayfasında yazıldığı şekliyle, onun sözcükleriyle işte böyle:

ET SOTE:


MALZEMELER:· 1 Kg Kuşbaşı et· 4 Adet Domates· 4 Adet Biber· 1 Kaşık Salça· 2 Kaşık Sıvı Yağ· Kekik,tozbiber,tuz· Pilav ))))YAPILIŞI:Eti düdüklüye koydum kendi suyunu salıp çekinceye kadar karıştırarak pişirdim. Sonra 2 kaşık yağı, salçayı,doğranmış biber ve domatesi, baharatları ilave ettim üstünü kaplayacak kadar sıcak su ekleyip düdüklünün kapağını kapattım. 5 dk düdük açıkken 20 dk kapalıyken pişirip kapattım. Mmmm güzel oldu. Pilavın tarifine gerek yok herkes muhteşem pilavlar yapıyordur eminimmmmmmmmm. AFİYET OLSUUUUUUUUN

Etiketler: ,

10 Comments:

At 2 Aralık 2007 13:16, Blogger MİNELİ said...

Merhaba Esra için yaptığın yemek ve yazın harika olmuş.Ellerine ve yüreğine sağlık arkadım.Sevgilerimle iyi hafta sonları.

 
At 2 Aralık 2007 22:47, Blogger Aybike Ceylan said...

Ellerine saglik Asli'cigim,
Harika olmus, guzel bir hafta diliyorum ve sevgilerimi gonderiyorum.

Esra'nin mekani cennet olsun.

 
At 3 Aralık 2007 11:44, Blogger butterfly said...

Minecim çok teşekkürler.
Sevgilerimle:).
aslı

 
At 3 Aralık 2007 11:45, Blogger butterfly said...

Aybikecim çok teşekkürler. Ben de sana harika bir hafta dilerim.

Esra huzur içinde yatsın, mekanı cennet olsun.

Çok öpüyorum tatlım, sevgiler:).
aslı

 
At 3 Aralık 2007 17:48, Blogger Yasemin said...

selam kelebek! ne gusel oldu boyle kevgir herkes var herkes ;) senin tarifde harika.. zaten karnim ac, bide bole etli pilav gorunce bi baska aciktim :) ellerine saglik!

 
At 3 Aralık 2007 21:56, Blogger HULYA said...

Aslı'cığım,
Yemek nefis görünüyor.Bir tabak da ben isterim.Eminim Esra'm da olduğu yerden görüp beğenmiştir.Ellerine sağlık.

 
At 4 Aralık 2007 09:14, Blogger butterfly said...

Yasemincim çok haklısın, bu çok güzel bir projeydi ve ben de bu projede olmaktan çok mutluluk duydum:).
Et soteyi ben de çok beğendim, Esracığımın harika tariflerinden biriydi.
Yorumların için teşekkürler canım.
Sevgiler:).
aslı

 
At 4 Aralık 2007 09:15, Blogger butterfly said...

Hülyacım çok teşekkür ederim:). Umarım dediğin gibi Esracım bütün yaptıklarımızı görüp mutlu olmuştur .
Sevgilerimle:).
aslı

 
At 4 Aralık 2007 11:55, Blogger Selcen Şenocak said...

Ellerine sağlık harika görünüyor. Sevgiler...

 
At 4 Aralık 2007 17:12, Blogger butterfly said...

Almulacım çok teşekkür ediyorum:).
Sevgilerimle...
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home