Pazar, Nisan 13, 2008

YENİ BİR HAFTA, MUFFİN PİZZA...

Yoğunluğum her geçen günle artsa da tarif eklemeye ara vermek yok...
Bu muffin pizzaları geçenlerde abimler bize geldiğinde yapmıştım. Bu tarifi Hasret’in blogundan esinlendim. O muffin kalıbı kullanmıştı, ben de tek kişilik mini fırın kaselerinde yaptım. İç malzemesini kendi zevkimize göre şekillendirdim. Gerçekten çok pratik ve çok da lezzetli bir tarif bu. Sevgili Hasret’e bu güzel tarifi için teşekkür ederim. Burada onun tarifini, aşağıda da benim koyduğum malzemelerle yapılışını okuyabilirsiniz.
Herkese güzel bir hafta dilerim:).


MUFFİN PİZZA

Malzemeler:

Kişi sayısı kadar kare milföy hamuru
Ketçap
Kekik
Sucuk
Sosis
Kırmızı Biber (hani şu büyük, etli, tatlı olanlardan)
Konserve mısır
Kaşar peyniri rendesi

Yapılışı:

Isıya dayanıklı küçük kaseleri yağlayıp hepsine birer milföy hamurunu açarak yerleştiriyoruz. Ayrı bir tarafta ketçapı biraz suyla inceltip içine biraz kekik serpiyoruz. Hazırladığımız bu sosu milföylerin üzerine sürüp, bunun üzerine doğranmış sosis, sucuk, kırmızı biber ve mısır ekliyoruz. En üste kaşar peyniri rendesi serpip 170 dereceye ısıtılmış fırında pişiriyoruz.

Alttaki fotoğrafta abicimi pizzasının keyfini sürerken görebilirsiniz:).


Etiketler: ,

28 Comments:

At 14 Nisan 2008 01:31, Blogger Baharcicegi said...

Bu haftada kesin daha yogun gececektir senin icin taki dügün olana kadar,ama olsun tatli telas insani yorsada mutlu eder.
Milföyden kase pizza iyi fikir hem pratik hemde pizza tadini aratmiyor,eline saglik hamarat gelin adayi

 
At 14 Nisan 2008 08:20, Blogger Disalce said...

geçenlerde bi arkadaşım yapmıştı buna benzer......çok güzel oluyor....tadını biliyorum...

ellerine sağlık...senin kasede yapmanda bi fikir oldu bize..olurki muffin kalıbımız olmaz ....

öpüyorum canım....

 
At 14 Nisan 2008 11:33, Blogger Bizim Evin Mutfağı-Aysel said...

Çok pratik ve de lezzetli bir pizza olmuş... Aslıcığım ellerine sağlık...

Ellerine Sağlık... Sıcacık sevgiler...

 
At 14 Nisan 2008 13:21, Blogger butterfly said...

Baharcım çok haklısın her gün daha yoğunlaşıyorum bu ara, ama yine de böyle telaşlar, hele de birşeyleri halletme hissi insana büyük mutluluk veriyor:).
Milföy pizza çok ama çok pratik hem de bütün yiyenlerden tam not alıyor.
Sevgileeer...
aslı

 
At 14 Nisan 2008 13:35, Blogger butterfly said...

Disalcim bu kaselerle çok pratik oldu gerçekten de.
Yorumun için çok teşekkür ediyorum canım:).
Sevgilerimle;).
aslı

 
At 14 Nisan 2008 13:36, Blogger butterfly said...

Ayselcim güzel yorumun için çok teşekkürler:).
Güzel bir hafta diliyorum sana.
Sevgileeer.
aslı

 
At 14 Nisan 2008 17:54, Blogger Unknown said...

Aslı'cım şu tarifi görünce bunu daha farklı hangi malzemelerle yapabilirim giye kafamda fikirler uçuşmaya başladı :)))Elerine sağlık çok pratik ve bir o kadarde iç malzemesi değiştirilerek zenginleştirilebilecek bir tarif..Sevgiler...

 
At 14 Nisan 2008 20:24, Blogger angel said...

selam arkadaşım,pizzaların ne şirin olmuş ya çok canım çekti.bayıldım ellerıne sağlık...

 
At 14 Nisan 2008 20:33, Blogger !!! ♥ Hasretli Lezzetler ♥ !!! said...

canimm aslicim pekde güzel olmuslar kaselerde :))ellerine saglik sekerim :) asil ben sana cok tesekkür ederim tarifimi beyenip uyguladigin icin .. güzel yorumun icinde cok saol ..

kocaman sicacik sevgilerimle ...

 
At 15 Nisan 2008 10:29, Blogger butterfly said...

Zerrincim çok haklısın içini istediğimiz gibi şekillendirebiliyoruz. Mesela ben yaparken kendiminkine sucuk, sosis koymadım, sebzeli pizza yaptım kendime:).
Yazdıkların için teşekkürler canım.
Sevgilerimle..
aslı

 
At 15 Nisan 2008 10:30, Blogger butterfly said...

Melekcim, çok teşekkür ederim:).
Canımız pizza çektiğinde mutfakta milföyümüz de varsa çabucak yapabiliyoruz bu pizzaları.
Sevgiler..
aslı

 
At 15 Nisan 2008 10:31, Blogger butterfly said...

Hasretcim bu tarif çok işime yarayacak daha. Tekrar teşekkürler:).
Sevgilerimleee:).
aslı

 
At 16 Nisan 2008 21:54, Blogger Aybike Ceylan said...

Ne degisik ve guzelm olmus. Ellerine saglik Asli'cigim.

Sevgiler.

 
At 17 Nisan 2008 22:46, Blogger butterfly said...

Aybikecim çok çok teşekkür ederim yazdıkların için:).
Sevgiler..
aslı

 
At 18 Nisan 2008 09:59, Blogger Selcen Şenocak said...

Merhabalar,

Biz yani Selcen ve Evren bir etkinlik hazırlamaya karar verdik. Karar verdik vermesine ama bir yandan da bizi bir telaş aldı ne yapalım diye. İstedik ki etkinliğimiz hem herkesin yüzünde bir tebessüm oluştursun hem de gönüllerimizi küçük hediylerle biribirine bağlasın. Sonunda karar verdik, yaklaşan anneler gününü de düşünerek ANNELER GÜNÜ & KALPTEN GELEN GÜZELLİKLER etkinliğini başlattık.

Katılmak isteyen blogcu arkadaşlar
annelergunu.kalptengelen@gmail.com’ a ad, soyad, blog adresleri ve hediyelerinin gelmesini istedikleri adreslerinin yazılı olduğu bir mail atacaklar ve 10 Mayıs’ta yapılacak kura sonucunda birbiri ile eşleşenleri biz 11 Mayıs’ta mail ile bilgilendireceğiz böylece herkes sadece kime hediye alacağını öğrenmiş olacak. Ancak hediyeniz geldiğinde kimden geldiğini öğrenebileceksiniz. Hediyeleriniz elinize ulaştığında da bloğunuzdan yayınlayacaksınız. Eee bu arada annelerin, anne adaylarının ve geleceğin annelerinin de anneler gününü kutlamış olacağız. İsterseniz yurt dışından isterseniz yurt içinden nereden olursa olsun etkinliğimiz herkese açık. İstediğiniz her şeyi hediye edebilirsiniz kendi ördüğünüz bir şal, yaptığınız bir reçel, bulunduğunuz yere ait yöresel bir şey, pastacılık malzemeleri, kitap vs vs vs… Hepinizi bekliyoruz.


Son Katılma Tarihi: 10 Mayıs 2008
Hediyeyi Ulaştırma Tarihi: 10 Haziran 2008
Hediyelerinizi Bloglarınızda Bizlerle Paylaşma Tarihi: 12 Haziran 2008

 
At 20 Nisan 2008 08:55, Blogger EZGi :)) said...

enfes görünüyor ellerine saglık kocaman sevgiler

 
At 21 Nisan 2008 14:36, Blogger Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Canım bunun benzerini bende sık sık yapıyorum çok güzel oluyor eminim bunlarda harika olmuştur ellerine sağlık.
Mutluluk dolu bir hafta diliyorum.
Sevgiler…

 
At 21 Nisan 2008 23:05, Blogger AKDENİZ AKŞAMLARI said...

Canım ellerıne sağlık.Kasede yapmakta değişik bır fıkır oldu.Sevgıler..

 
At 25 Nisan 2008 00:49, Blogger butterfly said...

Selcencim bu harika bir etkinlik davetin için çok teşekkürler:). Bu ara hayatımın en yoğun zamanlarını yaşıyorum malum:). Her gün koşturmacayla geçiyor. Vakit ayırabilirsem ben de isterim katılmak.
Sevgiler...
aslı

 
At 25 Nisan 2008 00:50, Blogger butterfly said...

Ezgicim güzel yorumun için gönülden teşekkürler:).
Sevgilerimle;).
aslı

 
At 25 Nisan 2008 00:51, Blogger butterfly said...

Perihancım eminim senin pizzalar da çok güzel oluyordur:).
Yazdıkların için çok teşekkür ederim.
Sevgiler, öpücükler:).
aslı

 
At 25 Nisan 2008 00:53, Blogger butterfly said...

Özaycım kasede yapmak çok pratik oldu.
Yorumun için teşekkürler canım:).
Sevgiler..
aslı

 
At 1 Mayıs 2008 11:16, Blogger angel said...

Seni çok seviyorum arkadaşım DOSTUM :)))Kuşlar gibi
> > uçmayı, balıklar gibi yüzmeyi öğrendik ama basit bir
> > sanatı unuttuk. İNSAN gibi YAŞAMAYI biliyor musun BU
> > HAFTA DÜNYA DOSTLAR HAFTASI bu mesajı sevdiğin
> > doslarına gönder eğer BEN de SEN in Yakın
> > arkadaşınsam dostunsam banada yolla Bunu
> > arkadaşlarına gönder bakalım kaç Cvp gelecek eğer 7
> > den fazlaysa çookkk sevilen birisisin demektir.
> > Dostluk Sabah öperek uyandırmaktır...Aynı dala
> > tutunmaktır kimi zaman aynı bisikleti sürmektir.
> > Ayağınız yetişmese bile...Dans etmektir kolkala...
> > küçük hediyeler almaktır... ve Kimi zaman aynı kalbi
> > paylaşmaktır.. Öpmektir onu doyasıya Ve bunu
> > söyleyebilmektir'Dostlugun en büyük Armağan Bana'
iyiki varsııınnn.sevgilerimle

 
At 4 Mayıs 2008 02:01, Blogger NiNo said...

off superrrrrrr

 
At 4 Mayıs 2008 22:50, Blogger Tijen said...

Şimdi annem görse sen de yapsana bunlardan der!

 
At 7 Mayıs 2008 10:10, Anonymous Adsız said...

selam, farklı bir tarif olmuş, eline sağlık...

 
At 7 Mayıs 2008 12:59, Anonymous Adsız said...

elinize sağlık aslı hanım merak ettik nerelerdesiniz?

merve

 
At 13 Mayıs 2008 16:13, Blogger butterfly said...

Yorum yazan bütün arkadaşlarım hepinize ayrı ayrı teşekkür ediyorum.
Ben tekrar buradayım:). Biraz kendime gelip yazılarımla blogumu tekrar canlandıracağım..
Hepinize sevgileeer:).
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home