Salı, Mayıs 13, 2008

YİNE YENİDEN YEPYENİ BURADAYIM:)

Yazmayalı çok uzun zaman oldu ama çok geçerli bir nedenim vardı...Medeni halimde artık "evli" yazıyor :).
Kına hazırlıkları, düğün hazırlıkları, taşınma, evlilik ve balayı evrelerini sağsağlim, mutlulukla geçirdikten sonra yorgun ama huzurlu tekrar buradayım..
Dün iş başı yaptım. İşyerinde biriken işler, evliliğe alışma devresi derken sanırım bir süre daha aksayacak buraya yazmalarım. Sonra kendi mutfağımdan yepyeni tarifler, yeni yazılar, yeni fotoğraflarla dolacak sayfalarım:).
Şimdilik kınamın hazırlıklarından birkaç fotoğraf ekliyorum buraya. Fotoğrafların devamları gelecek en kısa zamanda:).
Herkese tekrar "merhaba"...Burada olmak çok güzel:)...


BU, KINAMDA DAĞITILAN KÜÇÜK KINA KESELERİNDEN BİRİ..(arkada harıl harıl hazırlık yapan canım ailemi, kınanın altında da bendenizin elini görüyorsunuz:))

BU DA KINA KESELERİNİ KOYDUĞUMUZ KINA SEPETİ..


AŞAĞIDAKİLER İSE KINADA DAĞITTIĞIMIZ, İÇİ KURUYEMİŞ DOLU SERAMİK KUTULAR.

DAĞITILMAYI BEKLEYEN, ÖZENLE HAZIRLANMIŞ KURUYEMİŞ KUTULARIMIZ..

Bütün bu hazırlıkları binbir emekle, zevkle, birlikte yapan annem, halam, yengem, canım Mehtap ablam ve tatlı kızına yürekten teşekkür ediyorum..İyi ki varsınız canlarım:)...

Etiketler:

37 Comments:

At 13 Mayıs 2008 23:04, Blogger ss said...

Allah bir yastıkta kocatsın.mutluluklar..

 
At 14 Mayıs 2008 00:57, Blogger Baharcicegi said...

canim mutluluklar dilerim allah ömür boyu mesut etsin.
Kuruyemis kutucuklari cok sirin olmus hazirlayanlarin ellerine saglik yakin olsaydi bizde gelirdik kina gecesine

 
At 14 Mayıs 2008 09:57, Blogger İLKAY said...

Canımmmm Aslı'cığım tebrik ediyorum....mutluluğunuz daim olsun...
not:çoook özlemiştim haberin olsun canım
sevgilerimle,
ilkay

 
At 14 Mayıs 2008 09:58, Blogger Unknown said...

Aslıcım seni tekrar burda görmek çok güzel tebrik ederim mutluluğun daim olur inşallah...
Elbirliğiyle çok güzel şeyler hazırlamışsınız emeği geçenlerin ellerine sağlık fotoğrafları düğün ile ilgili ayrıntıları sabırsızlıkla bekliyorum canım..Ve tabi yeni tariflerini..

 
At 14 Mayıs 2008 10:04, Blogger Bizim Evin Mutfağı-Aysel said...

Aslıcığım ömür boyu mutluluğun daim olsun olsun... İlk günkü heyecanın, sevincin ve mutluluğun hiç eksilmesin hep artsın...

Yakında bizde de sevgili abim için hazırlıklar başlayacak... Senin Hazırlık fotoğraflarından yararlanırım diye düşünüyorum...

Artık evli olarak yazacağın yeni tariflerini ilk misafir sofrasını bekliyorum...

Sıcacık sevgiler...

 
At 14 Mayıs 2008 12:42, Anonymous Adsız said...

merhaba. tebrik ederim, bir yastıkta kocayın inşallah ;)

 
At 14 Mayıs 2008 14:27, Blogger butterfly said...

Deryacım davetin için çok teşekkürler:). Bu aralar daha eve adapte olmam, evliliğe alışmam, mutfağa yoğunlaşmam biraz zaman alacak gibi. Yine de fırsat bulursam katılmak isterim.
Sevgiler..
aslı

 
At 14 Mayıs 2008 14:28, Blogger butterfly said...

Seldacım çok teşekkürler:). Darısı isteyen herkesin başına..
Sevgilerimle..
aslı

 
At 14 Mayıs 2008 14:30, Blogger butterfly said...

Baharcım çok teşekkür ederim:).
Keşke böyle bir günde hep beraber olma imkanımız olsaydı, çok sevinirdim ben de.
Çok öpüyorum, sevgiler:)..
aslı

 
At 14 Mayıs 2008 14:31, Blogger butterfly said...

İlkaycım çok çok teşekkür ederim canım:).
Ben de aynı şekilde sizleri ve buraya yazmayı çok özlemişim.
Sevgiler, öpücükler..
aslı

 
At 14 Mayıs 2008 14:42, Blogger butterfly said...

Zerrincim çok teşekkür ederim güzel dileklerin için:).
Elbirliğiyle, sevgiyle hazırlandı tüm bu güzellikler:).
Çok yakında fotoğraflar ve yeni yazılar gelecek..
Sevgiler..
aslı

 
At 14 Mayıs 2008 15:51, Blogger butterfly said...

Ayselcim ne harika dilekler bunlar, çok teşekkür ederim:).
Abinin düğün hazırlıklarında fikir olarak yardımcı olabileceğim birşeyler olursa elimden geleni yaparım; bu konuda baya tecrübe sahibi olduk biz:).
İlk misafir soframı ben de heyecanla bekliyorum:).
Sevgileeer..
aslı

 
At 14 Mayıs 2008 15:57, Blogger butterfly said...

Yeşilkivicim çok teşekkür ediyorum güzel dileklerine:).
Sevgilerimle..
aslı

 
At 15 Mayıs 2008 06:18, Blogger Aybike Ceylan said...

Cok sevindim Asli'cigim,
Hayirli ve ugurlu olsun, bir yastikda kocayin.

Sevgilerimi gonderiyor ve guzel bir gun diliyorum.

 
At 15 Mayıs 2008 18:04, Blogger Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Canım Allah hayırlı, uğurlu ve de çooooooooooooooooooooooooooooook mutlu etsin.
Sevgiler…

 
At 15 Mayıs 2008 21:08, Blogger Saliha said...

aslıcım cok sevındım memnun oldunm..hayırlı olsun rabbım evınızden huzur ve bereketı eksık etmesın..cıvıl cıvıl tatlımı tatlı evlatlarınız olsun:))
sevgılerımle

 
At 15 Mayıs 2008 21:41, Blogger Bir Porsiyon Öykü said...

Kelebekciğim:)
Ben de bu kız nerelerde diyordum kendi kendimei meğer gelin olmussun sen:)
San eşinle birlikte huzurlu bir hayat diliyorum arkadaşım, gelin resimlerini de merakla bekliyorum kelebek nasıl pır pır etmiş göreyim diye:)

 
At 15 Mayıs 2008 23:19, Blogger Yasemin said...

kelebekcim yeni evin yeni hayatin mutluluk getirsin bol bol sana! bir yastikta kocarsiniz insallllaahhhh :)

 
At 16 Mayıs 2008 09:30, Blogger Gönül said...

kristalimmmmmmmmmm bir ömür mutluluk diliyorum canım benim....sevgilerimle öpüyorum

 
At 16 Mayıs 2008 17:34, Blogger butterfly said...

Aybikecim çok teşekkür ederim canım..
Çok özlemişim burda, sizlere yazmayı, sizlerden gelenleri okumayı...
Sevgiler, öpücükler;).
aslı

 
At 16 Mayıs 2008 17:35, Blogger butterfly said...

Perihancım çok teşekkür ediyorum canım. Böyle candan, böyle güzel dilekler çok mutlu ediyor beni:).
Sevgiler..
aslı

 
At 16 Mayıs 2008 17:44, Blogger butterfly said...

Salihacım bu şirin mi şirin dileklerin için çok teşekkür ediyorum:).
Çok öpüyorum...
aslı

 
At 16 Mayıs 2008 17:46, Blogger butterfly said...

Ah Papatyam sorma, ne büyük telaşlarmış bunlar, blogumu bile ihmal ettirtti bana..Ama döndüm, hem de bomba gibi:).
Yalnız bu ara internetle biraz sorunum var, daha eve bağlanmadı. İşyerinde de fazla zaman ayıramıyorum. Şöyle rahata erince ilk fırsatta geliyor fotoğraflar:).
Öptüm canımcım:).
aslı

 
At 16 Mayıs 2008 17:47, Blogger butterfly said...

Yasemincim çok çok teşekkür ederim canım:).
Mutluluk hepimizin yanında olsun her daim...
Sevgiler..
aslı

 
At 16 Mayıs 2008 17:50, Blogger butterfly said...

Gönülcüüüm nasıl özlemişim seni de:).
Çok sağol tatlım, çok öpüyorum..
Sevgiler..
aslı

 
At 16 Mayıs 2008 22:29, Blogger Bocuruk said...

Aslı'cığım,
Eşine ve sana ömür boyu mutluluklar diliyorum. Birbirinizin değerini hep bileceğiniz sağlıklı, mutlu, huzurlu bir hayatınız olsun inşallah. Tebrikler:)
Sevgilerimle...

 
At 17 Mayıs 2008 11:20, Blogger Acqua said...

Aslıcım, seni ve eşini tebrik ediyor, bir ömür boyu mutlulukar diliyorum. Aşkınızın her daim taze kalması dileğiyle.
sevgiler

 
At 17 Mayıs 2008 22:39, Anonymous Adsız said...

Ömür boyu mutluluklar diliyorum, tebrikler.

 
At 20 Mayıs 2008 10:53, Blogger sevdamavisi said...

Canım,
mutluluklar diliyorum. eşinle birlikte uzun güzel bir hayat geçirmen dileğiyle. sevgiler

 
At 20 Mayıs 2008 13:53, Blogger butterfly said...

Bocurukcum çok teşekkür ederim:). Ne güzel yazmışsın; değer vermek ve bunu hissettirmek çok önemli..
Sevgiler, öpücükler...
aslı

 
At 20 Mayıs 2008 13:55, Blogger butterfly said...

Acquacım çok çok teşekkür ederim:). Ne tatlı dilekler bunlar..
Sevgiler..
aslı

 
At 20 Mayıs 2008 13:56, Blogger butterfly said...

Kızılcıkşurubu bu güzel temennin için çok teşekkür ediyorum.
Sevgiler;)..
aslı

 
At 20 Mayıs 2008 13:58, Blogger butterfly said...

Sevdacım bu güzel dileklerin için çok teşekkürler:).
Sevgilerimleee:)
aslı

 
At 21 Mayıs 2008 10:06, Blogger loungetime said...

Hayırlı olsun canım, mutluluklar diliyorum.

 
At 21 Mayıs 2008 20:47, Anonymous Adsız said...

mutluluğunuz daim olsun...

merve

 
At 26 Mayıs 2008 17:39, Blogger butterfly said...

İlkaycım çok teşekkür ederim:).
Sevgiler..
aslı

 
At 26 Mayıs 2008 17:40, Blogger butterfly said...

Merve bu güzel dilek için teşekkürler:).
Sevgileer..
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home