Pazartesi, Ağustos 25, 2008

CANIM BABAMIN KÖŞESİ:)


Evdekiler, mutfağa ilgimi bildiklerinden ne zaman yeni bir tarif ya da yemekle ilgili herhangi bir bilgi geçse benimle paylaşırlar.

Canım babacığım da zamanla, ona gelen emaillerden edindiği hazine değerinde iki tane belgeyi benimle paylaştı ve bloguma koyup herkesin bu bilgilere erişebilmesini sağlamamı istedi benden. Bu iki tane belgede o kadar çok bilgi var ki; insan hemen hepsini okuyup uygulamak istiyor:).

İlki; Rakı ve Mezeleri: yazı, öncelikle apayrı bir kültür olan rakıdan ve rakı sofrasından bahsediyor. İkinci ve beni daha çok ilgilendiren kısmında ise ikiyüze yakın meze tarifi var (ben şimdiden bir tarifi gözüme kestirdim bile:)). İkinci döküman ise Denizden Gelen Lezzet: bu yazıda balıkla ilgili ayrıntılı pek çok bilgiye ulaşabiliyorsunuz; Balık nasıl alınır, saklanır, balıkla hangi ot ve baharatlar gider, hangi mevsimde hangi balık yenir" bu bilgilarden sadece birkaçı. Bu bilgiler yanında balık ve deniz ürünleriyle ilgili yine pekçok tarife yer verilmiş, gerçekten hazine değerinde bir döküman.

Dökümanlar Rakı ve Mezeleri ve Denizden Gelen Lezzet adlarıyla burada: Denizden Gelen Lezzet , Rakı ve Mezeleri 1, 2, 3, 4.

Bu yazıyı da Canım Babamın Köşesi adıyla blogumun sağ tarafında, ARŞİVİM kısmına kolay erişim için koyacağım.

Canım babacığıma bu güzel bilgileri benimle ve benim vasıtamla blogumu okuyan bütün arkadaşlarımla paylaştığı için çok teşekkür ediyorum..

Etiketler: ,

16 Comments:

At 27 Ağustos 2008 14:58, Blogger Kübra said...

Sevgili Kelebeğim, paylaşımların için sana ve babana teşekkürler, benim de gözüme kestirdiklerim var...Sevgiler

 
At 28 Ağustos 2008 19:22, Blogger Unknown said...

Aslı'cım canım iyi akşamlar ne güzel paylaşmışsın babana olan duygularını,allah ayırmasın...
Mezeler çok şık denemeye değer,kocaman öptüm,sevgiyle kal...

 
At 30 Ağustos 2008 11:45, Blogger Unknown said...

Canım iyi hafta sonları ve HAYIRLI RAMAZANLAR DİLERİM...

 
At 31 Ağustos 2008 22:38, Blogger Bir Porsiyon Öykü said...

Kelebeğim bu haksızlık ama, ben şimdi ramazan bitene kadar rakı beklediğim gibi senin mezelerin de hayalini kuruyor olacağım:)

 
At 1 Eylül 2008 12:36, Blogger aslı'nın mutfağı said...

Aslı'cım hayırlı ramazanlar diliyorum, herşey gönlünce olsun..

 
At 1 Eylül 2008 16:45, Blogger butterfly said...

Kübracım rica ederim, şu gözümüze kestirdiklerimizi denemek lazım bir an önce:).
Sevgiler..
aslı

 
At 1 Eylül 2008 16:46, Blogger butterfly said...

Deryacım duygularımın bir kısmı sadece burda paylaşabildiklerim..Allah kimseyi sevdiklerinden ayırmasın.
Yorumun için teşekkürler canım.
Sevgilerimle:)..
aslı

 
At 1 Eylül 2008 16:47, Blogger butterfly said...

Deryacım ben de sana hayırlı, bereketli ramazanlar dilerim.
Sevgiler:)..
aslı

 
At 1 Eylül 2008 16:48, Blogger butterfly said...

Papatyacığım eminim senin hünerlerinle birleşince bu tarifler hayal ettiklerinden de güzel mezeler çıkacak ortaya:).
Sevgiler, öpücükler..
aslı

 
At 1 Eylül 2008 16:49, Blogger butterfly said...

Adaşım ben de sana hayırlı ramazanlar dilerim.
Sevgileeer:).
aslı

 
At 3 Eylül 2008 13:28, Blogger NiNo said...

hayirli ramazanlar

 
At 3 Eylül 2008 13:38, Blogger butterfly said...

Ninocum ben de sana hayırlı ramazanlar diliyorum..
Sevgilerimle;)..
aslı

 
At 3 Eylül 2008 19:18, Blogger Aybike Ceylan said...

Asli'cigim,
Ne kadar guzel bir paylasim, sagol, sevgiler.

 
At 5 Eylül 2008 10:49, Blogger butterfly said...

Aybikecim çok teşekkürler..
Bilgiler paylaştıkça anlamlı...
Sevgiler:).
aslı

 
At 5 Eylül 2008 21:27, Blogger neseersoy said...

selam,
babana sana ilettiği için sana da bizimle paylaştığın için çok teşekkürler , harika mezeler , çok güzel sofralar donanır bunlarla :-))
sevgilerimle

 
At 8 Eylül 2008 10:25, Blogger butterfly said...

Neşecim rica ederim, bu güzel tariflere ulaşınca paylaşmak istedim. Beğenmene çok sevindim:).
Sevgiler..
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home