Pazartesi, Ekim 27, 2008

KAPATILDIK!!

Dün eşimle blog sayfama bakacaktık; o adresi yazdı ve sayfam açılınca yasaklı olduğu yazısını okudum..
Neden yaaa, ama nasıl, bu ne demek ki şimdi?? Dakikada onlarca benzer soru soruyordum, şaşkındım.
Sonra blogger sitesinin de tıpkı youtube sitesi gibi yasaklandığının farkına vardım. Üzüntümün, yaşadığım hayal kırıklığının, kırgınlığımın tarifini yapmam çok zor. Hala da soruyorum; neden, neden, neden....? Muhtemelen dengesizce, uygunsuzca yayınlar veren bir blogun kurbanı olduk bizler de. Uygunsuz o blogu engelleyip kapatmak yerine bizim de seslerimiz kısıldı..Burda kendimizce, hayatlarımızı, dostluklarımızı paylaşıyorken bizler de susturulduk, yasaklandık..Ne diyeceğimi ne yazacağımı bilemiyorum..
Ben tekrar düşüncelerimizi bu sayfalardan paylaşmak, dostlarımın sitelerini ziyaret etmek, hayata güzel bir parantez açtığım bu sayfalarda yazılarımı, tariflerimi yayınlamak istiyorum...

Etiketler:

6 Comments:

At 28 Ekim 2008 14:45, Blogger Unknown said...

Canım hepinizi çokkkk özledim ve çok mutluyum,öptüm...

 
At 28 Ekim 2008 16:28, Anonymous Adsız said...

AÇILDIK!!neyseki bu engelleme kalktı butterfly artık hem kendi sayfam hemde senin gibi arkadaşlarımın sayfaları tekrar olması gereken yerde.Okumaya,insanlardan ve onların yaşamlarındanda yeni şeyler öğrenmeye devam edeceğiz.Görüşmek üzere hoşçakal...

 
At 29 Ekim 2008 07:30, Blogger aslı'nın mutfağı said...

Aslı'cım çok şükür kavuştuk.. Yaşasın Cumhuriyet! Yaşasın Atatürk! BAyramın kutlu olsun..

 
At 29 Ekim 2008 17:47, Blogger aslı'nın mutfağı said...

Adaşım, Cumhuriyet Bayramı'n kutlu olsun!

 
At 29 Ekim 2008 23:31, Blogger Bir Porsiyon Öykü said...

Artık kavuştuk Kelebekim, Limon da huzurlu yuvasına dönmüş çok sevindim:)

 
At 30 Ekim 2008 12:07, Blogger butterfly said...

Arkadaşlarım tekrar burada buluşmak çok güzel:).
Birkaç gün canımız sıkıldı ama yeniden beraberiz işte...Bundan sonra kaldığımız yerden devam edeceğiz:))..
Bu arada hepimizin CUMHURİYET BAYRAMI kutlu olsun...Bu en kıymetli mirasın yılmaz bekçileriyiz......
Sevgilerimle,
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home