Salı, Aralık 19, 2006

Çikolatalı-Antep Fıstıklı Kalp Kurabiyeler

Haftasonu davetinin ilgi çeken ikramlarının başında geliyordu bu cici kurabiyeler:). Tarifi daha önce verdiğim Antep Fıstıklı Kurabiyelerle aynı (sadece tereyağı miktarını 1-2 kaşık artırdım). Dış görünüşündeki güzelliği ise Pastacı'ya borçluyum; kalp kurabiyeleri çikolataya banma fikrini onun Kalpli Kakaolu Kurabiyelerinden aldım. Bu vesileyle burdan tekrar teşekkür ediyorum Burcucuğuma:).
Sonuçta böyle güzel kurabiyelerimiz oldu:). (aslında daha güzel fotoğraflarını çekmek isterdim ama akşamın heyecanıyla ancak bu kadar olabilmiş;))


Etiketler: ,

6 Comments:

At 19 Aralık 2006 16:26, Anonymous Adsız said...

Ellerie sağlık ne şeker görünüyorlar.eminim tadı nefistir,hem fıstık hem çikolata daha ne olsun...:)

 
At 19 Aralık 2006 21:30, Blogger umran said...

tebrik ederim ,
allah bir omur boyu mutlu olacagin bir aile olmanizi nasip etsin.
sevgiler

 
At 19 Aralık 2006 23:42, Blogger butterfly said...

Serinmavicim fıstıklı kurabiye daha önce de yapmıştım ama kurabiyeleri çikolataya bulamanın bu kadar harika bir sonuç vereceğini tahmin edemezdim:). Sağolsun Pastacı Burcu'da gördüm bu yöntemi, kesinlikle çok başarılı sonuç veriyor. Kafamda çok çeşitli kurabiye-çikolata kombinasyonları oluşuyor bu sayede. Yakında yeni denemeler beni bekliyor yani:). Güzel yorumun için sağol canım.
Sevgiler..
aslı

 
At 19 Aralık 2006 23:43, Blogger butterfly said...

Umrancım çok teşekkürler:). İnşallah dediğin gibi bir ömür boyu sürer bu mutluluğumuz.
Sevgiyle kal canım..
aslı

 
At 20 Aralık 2006 13:03, Blogger Fast food kültürüne inat tabakta lezzetler... said...

Merhaba tatlım kurabiyeler enfes görünüyor içinde tere yağı ve fıstık olmasından dolayı tadının harika olduğun tadına bakmasam da anlıya biliyorum. Ellerine sağlı size afiyet bal şeker olsun.
Hoşça kal.

 
At 20 Aralık 2006 15:14, Blogger butterfly said...

Perihancım çok teşekkürler:). Fıstık, tereyağ ikilisine bir de çikolata kaplaması eklenince çok daha güzel lezzet veriyor gerçekten.
Sevgiler, öpücükler canım.
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home