Pazartesi, Aralık 18, 2006

HAFTASONUM:)


Fotoğraftaki sofra haftasonu benim için çok önemli bir gecenin menüsüydü:)..Yoğun, koşturmacalı ama bütün telaşlara değecek kadar güzel bir akşamdı...Çok mutluyum çook:).

Resimdeki mamaların tarifleri en kısa zamanda teker teker eklenecekler. İşte o akşamın menüsü: (Soldan sağa:))
  • Tahinli mini çörekler
  • Patates Salatası
  • Pastırmalı Kaşarlı Börek
  • Ispanaklı Börek
  • Koko Topları
  • Pasta (şeker hamuru deneyimim olmadığı için bu özel günde kendim yapmaya cesaret edemedim, pastaneye ısmarladık)
  • İki renkli rulo kurabiye
  • Çikolatalı-Antepfıstıklı Kalp Kurabiye
  • Zeytinyağlı Biber Dolması
  • Cevizli-Tarçınlı Çörek
  • Yengemin Peynirli Tuzlu Keki
  • Etiketler:

    6 Comments:

    At 18 Aralık 2006 22:58, Anonymous Adsız said...

    Herşey nefis görünüyor,çok özel bir gece demek :)herşey gönlünce olsun canım....
    Selam ve sevgiler

     
    At 18 Aralık 2006 23:59, Blogger butterfly said...

    Serinmavicim çok sağol:)..Güzel dileklerin için de ayrıca çok teşekkür ederim. Mutluluklar paylaşıldıkça artar ya ben de içime sığdıramadım:).
    Sevgiler canım...
    aslı

     
    At 19 Aralık 2006 03:44, Anonymous Adsız said...

    Aslicim tebrik ederiiiiiimmm ;)) Dilerim bu mutlulugun bir omur boyu surer, hatta cok daha mutlu olursun. Sofra harika gorunuyor!


    Sevgiler...

     
    At 19 Aralık 2006 08:32, Blogger kuzine said...

    Sanırım güzel haberler alacağız,
    herşey gönlünüzce olsun, tebrik ederim.
    Sevgiler.

     
    At 19 Aralık 2006 11:27, Blogger butterfly said...

    Zeynepcim çok teşekkür ederim:). Mutluluğumu sizlerle paylaşmadan yapamazdım, haftasonu sözlendim ben:). İlk adımı attık bakalım, hayırlısı..
    Sofradaki tarifleri en kısa zamanda yazacağım.
    Sevgiyle kal canım:).
    aslı

     
    At 19 Aralık 2006 11:30, Blogger butterfly said...

    Kuzinecim,
    Zeynep'e de yazdığım gibi haftasonu sözlendim. Çok değişik ve güzel bir duyguymuş bu:). Şimdi önümüzde yoğun, heyecanlı ve güzel günler olacak biliyorum. Sizlerle paylaşmak beni ayrıca mutlu etti. Güzel dileklerin için teşekkürler canım.
    Sevgiler..
    aslı

     

    Yorum Gönder

    << Home