Salı, Nisan 10, 2007

3X3 İÇİN SOBELENDİM:)

Bugün internete girip de blogumdaki yorumlara göz attığımda çok hoş bir sürprizle karşılaştım; canım arkadaşlarım Betül, Serinmavi ve Aslı beni yepyeni bir oyun için sobelemişler:).
Oyunumuzun kuralları şu şekilde:
3 tane yemek tarifi verip, her birini 3 yemek bloguna ithaf edip, alttaki 3x3 soruyu soruyorsunuz:
Soruları cevaplamak içinse 3 günümüz oluyor.
Bu; 3 sayısı üzerine kurulmuş oyunda benim cevaplarım ve yemek tariflerimi ithaf ettiğim arkadaşlarım ise şöyle:

1.1. Daha once yasadiginiz 3 sehir?
Ankara

1.2. Tatil icin gittiginiz, gördüğünüz ve önermek istediginiz 3 yer?
Girne, Fethiye(Ölüdeniz), Gökova-Akyaka

1.3. Yasamak istediginiz (görmediginiz de olur) 3 şehir?
İstanbul (zor ama büyülü bir şehir bence), Chicago, Ankara (vazgeçemem ki:))

2.1. Şu anda ki mesleginiz nedir?
Makine mühendisiyim

2.2. Dünyaya yeniden gelseydiniz, hangi mesleği yapmak isterdiniz?
Tıbbi dedektif olmak isterdim (“ne alaka” dediğinizi duyar gibiyim:))

2.3. "Kesinlikle ben yapamazdim" dediginiz meslek nedir?
Cerrah olamazdım sanırım.

3.1. Yaşam felsefenizi oluşturan sözlerden biri?
Ben birkaç tane yazdım:
“Gülümse:)”
“Eğer bir dış etken seni üzerse, duyduğun acı o şeyin kendisinden değil, senin ona verdiğin değerden geliyordur, onu da her an ortadan kaldırma gücün vardır.
(Marcus Aunelius)”
''Her işte bir hayır vardır''

3.2. Bir kitapdan alınma, çok sevdiginiz bir cümle veya paragraf veya bölüm?

Çocukluğumun bahçesiydin sen, Bütün bilinen mutluluklardan uzakta, O sarışın akşamüstlerinde Iztırabın eşiğinde... Nefesim sıkıştığında seni sevmekten, Ömrümü okurdun o acı neşede, Ağzımdan kanlı bir nefes boşalırdı... Sonra,her bahar dönerdim oraya ben, Hiç gitmediğim uzaklardan, O sarışın akşamüstlerinde Ve bilinen bütün mutluluklardan sonra, Kalırdım orada, Çocukluğumun bahçesinde, Aşktan nefes alamadığım o yerde...

Cezmi Ersöz (Yine Seninle Geldi Hayat)

3.3. Cok sevdiginiz bir siirin bir parcası?

Dudak Payi

Çay bardaginda
Birakilan dudak payi
Kadar bile
Uzak kalamam
Gözlerine

Yakin olsun isterim
Ellerime ellerin
Yanindaki beton binaya
Yaslanmasi gibi
Köhne bir evin

Seni bir çivi
Gibi çaktim
Çünkü beynime
Ve toplayip
Bütün kerpetenleri
Attim denize

Sunay Akin

Gelelim ithaf ettiğim tariflere:



Kesinlikle favorilerimden olan Havuçlu Topkeklerimi Ayşe, Kübra ve Bocuruk’uma gönderiyorum.


Artık aile arasında benim klasiğim haline gelen ve her defasında çok beğenilen Koko Toplarımı Pınar, Lavantin ve Lezize’nin Sahra’sına yolluyorum.


Bir yiyenin ikinciyi de mutlaka istediği Sucuklu Tombik Poğaçalarımı ise Hesna, Perihan ve Seda’ya gönderiyorum.

Ben bu oyundan çok zevk aldım, umarım sobelediğim arkadaşlarım da benim gibi düşünürler.

BİR NOT:
Canım arkadaşlarım, bu arada ben bir hafta kadar bir süre bloguma daha az girebileceğim. Kısmetse bu haftasonundan sonra ben artık “nişanlı” bir kız olacağım:). Son hazırlıklar ve heyecanlarım nedeniyle bu süre zarfında yorumlarınıza kısa sürede cevap yazamazsam kusuruma bakmayın lütfen.
Nişandan sonra eski tempoda tariflere, yorumlara devam:)..
Herkese sevgiler, selamlar, öpücükler:)...
aslı

Etiketler:

30 Comments:

At 10 Nisan 2007 02:16, Blogger ZUHAL YALÇIN'IN KARNAVALI said...

Ay ay ay ay kızımız da nişanlanıyormuuuuş;))
Allah tamamını erdirsin ömür boyu mutlu olman dileği ile ;))
SEVGİYLE KAL...
ZUHAL YALÇIN

 
At 10 Nisan 2007 02:16, Blogger sahra said...

merhabalar. Güzel kardeşim umarım nişanın hayırlı olur ve devamıda gönlünüzün arzu ettiği gibi gelir. Sobeleme için bende bu hafta feci yoğunum akraba, komşu ve arkadaş düğün, nişan ve doğumları arka arkaya sıralandı. Bir hafta sonrası geç olmaz değil mi?mutluluklar ve sevgiler...

 
At 10 Nisan 2007 08:14, Blogger Tuba said...

Ben de zevkle okudum, iyi ki oyuna katilmissin, sevgilerimle,

 
At 10 Nisan 2007 08:41, Blogger Bocuruk said...

Canım,
Öncelikle çoookkk teşekkürler. Yoğunluğum devam ediyor ama en kısa zamanda oyuna katılmaya çalışacağım. Nişanın için herşey istediğin gibi olsun, güzel olsun, hayırlı, uğurlu olsun diyorum canım:)
Sevgilerimle...

 
At 10 Nisan 2007 10:21, Blogger butterfly said...

Canım Zuhal Ablacım ne güzel dileklerde bulunmuşsun, çok teşekkür ederim:).
Sevgilerrrr:)
aslı

 
At 10 Nisan 2007 10:28, Blogger butterfly said...

Sahracım, öncelikle güzel dileklerin, güzel kelimelerin için çok teşekkür ederim:).
Yoğunluğunu tahmin edebiliyorum; ee düğün sezonu açıldımı böyle oluyor:). Ne zaman uygun olursan, ne zaman yazabilirsen o zaman yaz canım, kendini sıkma sakın.
Sevgiler.
aslı

 
At 10 Nisan 2007 10:41, Blogger butterfly said...

Tubacım çok zevkle hazırladığım bir yazı oldu, hem de nişandan farklı bir konuyu düşünmek iyi geldi:).Çok teşekkürler.
Sevgilerimle:)..
aslı

 
At 10 Nisan 2007 10:43, Blogger butterfly said...

Bocurukcum güzel cümlelerin, değerli dileklerin için çoook teşekkür ederim:).
Ne zaman uygun olursan o zaman oyuna katıl canım, sakın kendini sıkma.
Çok öpüyorum:).
Sevgiler..
aslı

 
At 11 Nisan 2007 09:36, Blogger Hesna said...

Günaydın
Nişanın hayırlı uğurlu olsun, ömür boyu mutluluklar dilerim.Ne güzel bir telaş içindesindir kimbilir.
Yazını zevkle okudum ve benide sobelediğin için çok teşekkür ederim.En kısa sürede katılmaya çalışacağım.
Sevgiler
Hesna

 
At 11 Nisan 2007 10:08, Blogger Unknown said...

Bana ithaf edilen o coco topları için kocaman bir teşekkürler ve ellerine sağlık.
İnan yemiş kadar oldum Aslı'cığım. Sevgilerimle, Pınar

 
At 11 Nisan 2007 19:46, Blogger Kübra said...

Kristal Kelebek demek yuvadan uçma kararı aldı artık, umarım herşey gönlünce olur. Allah hayırlısını eyler inşallah, bir ömür mutlu olman dileğiyle seni öpüyor ve tebrik ediyorum.
Sobelenmişim, ee iş başa düştü şimdi oyun zamanıdır, unutmadan kekin gerçrğini istiyorum:)
Sevgiler

 
At 12 Nisan 2007 00:22, Blogger butterfly said...

Hesnacım iyi dileklerin için çok çok teşekkür ederim. Artık son günler, heyecan dorukta bende:). Oyun için yazacaklarını merakla bekliyorum canım.
Sevgiler..
aslı

 
At 12 Nisan 2007 00:23, Blogger butterfly said...

Pınarcım gönül ister ki o koko topların gerçeğinden koca bir tabak ikram edebilsem sana. Kimbilir belki bir gün olur:).
Teşekkürler, sevgiler:).
aslı

 
At 12 Nisan 2007 00:25, Blogger butterfly said...

Kübracım güzel dileklerin, tatlı sözcüklerin için gönülden teşekkürler:).
Yuvadan uçma kararı gerçekten zor bir karar, umarım senin de dediğin gibi herşeyin hayırlısı olur..
Sevgiler, öpücükler..
aslı

 
At 12 Nisan 2007 01:16, Blogger aslı said...

ELLERİNE SAĞLIK CANIM ÇOK GÜZEL OLMUŞ YAZINDA TARİFLERİNDE ....SEVGİLER

 
At 12 Nisan 2007 15:02, Anonymous Adsız said...

merhabalar ankaradanmışsın bende ankaralıyım.Tsadüf gördüm yazmak istedim. Çok güzel şeyler yapmışsın ellerine sağlık bu arada hayırlı uğuru olsun diliyorum

 
At 12 Nisan 2007 17:35, Blogger Aybike Ceylan said...

Sevgili Kelebek,
Tombik pogacalarindan aldim ve gidiyorum, ellerine saglik. Sevgiler

 
At 15 Nisan 2007 22:28, Blogger Behiye said...

Aslıcığım bloguma yazdığın güzel mesaj için çok teşekkür ederim. Ben de güzel bir haber okudum. Hayırlı olsun diyorum, ömür boyu mutluluklar inşallah. Sevgilerimle.

 
At 16 Nisan 2007 08:19, Blogger Unknown said...

Ay ben koko toplari seveyim.Kesin denemem lazim.Nasil olmusta onlar oyl top kalmislar.Benimkiler genelde cokuyor:(

Ya seninde basin baglaniyor haa:)Hadi canim nisanin hayirli olsun.Allah sonunu nasib eylesin...bir laf vardir ya hayirlisi ise beri degilse geri dursun:)iste aynen oyle.

Sevgiler v Tebrikler arkadasim.

 
At 16 Nisan 2007 13:24, Blogger butterfly said...

Adaşım, Aslıcım çok teşekkür ediyorum güzel yorumlarına.
Sevgiler:)
aslı

 
At 16 Nisan 2007 13:28, Blogger butterfly said...

Sibelcim demek hemşehri çıktık, çok sevindim:). Güzel yorumların ve dileklerin için çok teşekkür ederim.
Bundan böyle daha sık görüşmek dileğiyle diyorum:).
Sevgiler..
aslı

 
At 16 Nisan 2007 13:29, Blogger butterfly said...

Aybikecim hoşgeldin ve de afiyet olsun:). Daha uzun sohbetler ve farklı lezzetleri paylaşmak için her zaman bekliyorum, biliyorsun.
Sevgiler, öpücükler:).
aslı

 
At 16 Nisan 2007 13:33, Blogger butterfly said...

Behiyecim güzel blogunu ziyaret edip birkaç kelime de olsa yazmak, düşüncelerimi sana aktarmak benim için büyük bir zevk.
Ben de güzel dileklerine çok çok teşekkür ediyorum canım.
Sevgiler:).
aslı

 
At 16 Nisan 2007 13:38, Blogger butterfly said...

Gülenaycım benim koko topların kıvamı zaten çok yumuşak olmadığından çökmüyorlar. Sen bir de bu tarife göre dene istersen, çünkü bu kıvamda çok da ekstra bir emek sarfetmeme gerek olmadan, kolayca şekil alıyorlar.
Nişan hakkında güzel dileklerin için çok teşekkür ederim. O yazdığın söz çok doğru kesinlikle; Allah hayırlısını nasip etsin her zaman.
Kocaman öpüyorum canım:).
aslı

 
At 17 Nisan 2007 13:51, Anonymous Adsız said...

Merhaba Aslıcım, nişanın oldu mu?

 
At 17 Nisan 2007 16:09, Blogger butterfly said...

Pembelicim, oldu çok şükür, kazasız belasız atlattık:). Nişandan önceki gece heyecandan hiç uyuyamadım ama yine de yorulmadan dans edebildim nişanda tüm gece:).
Darısı bütün bekarların başına diyelim:).
Öptüm canım, sevgiler..
aslı

 
At 18 Nisan 2007 17:53, Blogger daimamutfak said...

Sevgili kelebek buloğunuzu cok beğendim.Artık girip bakarım.Bende beklerim. Neriman.

 
At 18 Nisan 2007 22:37, Blogger Defne said...

Kutluyorum Aslicigim, cok mutlu oldum senin adina. Hersey yolunda gitmis belli ki, keyifle atlatmissiniz. Bundan sonra da herseyin gonlune gore olmasini dilerim, birlikte cok mutlu olun :).
Sevgilerimle.

 
At 19 Nisan 2007 10:44, Blogger butterfly said...

Nerimancım blogumu ziyaretin ve güzel sözcüklerin için teşekkürler.
Bundan sonra daha sık görüşmek dileğiyle:).
Sevgiler..
aslı

 
At 19 Nisan 2007 10:45, Blogger butterfly said...

Defnecim çok sağol.. İçten ve güzel dileklerin beni çok mutlu etti:). Umarım dediğin gibi bundan sonra da herşey yolunda gider.
Sevgiler, öpücükler..
aslı

 

Yorum Gönder

<< Home